تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۲۵۳۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برپایی عزاداری کنار ضریح امام حسین(ع) در اندیمشک آغاز شد/ تصاویر
فرماندار اندیمشک گفت: عزاداری مردم عاشق شهرستان اندیمشک در کنار ضریح امام حسین(ع) آغاز شده است و لحظه به لحظه به سیل جمعیت افزوده می‌شود.

خداداد محمدی شامگاه امروز در حاشیه ورود ضریح جدید حرم امام حسین(ع) به اندیمشک اظهار داشت: پس از برپایی مراسم عزاداری و سینه‌زنی این ضریح به سمت شهرستان دزفول حرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به ساعت خروج این ضریح از اندیمشک افزود: هیچ اظهار نظری با حضور گسترده مردم نمی‌تواند دقیق باشد و به این دلیل باید کوشید تا مراسم با نظم خاصی در این شهرستان برگزار شود.

رئیس شورای اداری شهرستان اندیمشک با اشاره به اینکه استقبال بسیار زیاد است، خاطر نشان کرد: به دلیل همجواری شهرستان اندیمشک به سایر استان‌های کشور بسیاری از استان کرمانشاه، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد به این شهرستان سفر کرده تا در کنار ضریح مطهر امام حسین(ع) نجوا کنند.

محمدی با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا شرایط برای استفاده مردم اندیمشک از این ضریح فراهم باشد، تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا مردم از این فضای معنوی بیشترین بهره را ببرند.

به گزارش خبرگزاری فارس، قرار بود صبح امروز ضریح مطهر امام حسین(ع) به شهرستان دزفول وارد شود ولی به دلیل تاخیر 12 ساعته در رسیدن این ضریح به شهرستان اندیمشک همه برنامه‌ریزی‌ها در شهرهای بعدی خوزستان نیز با تاخیر همراه خواهد بود.

بسیاری از مردم عاشق شهرستان دزفول پس از صبر شش ساعته در میدان امامزاده رودبند و عدم ورود ضریح امام حسین(ع) به این شهر به سمت شهرستان اندیمشک حرکت کردند.

مردم شهرهای شوش، دزفول و سایر شهرهای شمالی خوزستان برای عزاداری در کنار ضریح امام حسین(ع) به سمت شهرستان اندیمشک در حال حرکت هستند.


:
:
:
آخرین اخبار