تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۲۵۶۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جزئیات تصادف مرگبار در رامشیر؛ اینجا همان محل فاجعه سال 79 بود!

در حالیکه بیش از یک روز از تصادف مرگبار در جاده اهواز-رامشیر می گذرد، هنوز آمار دقیقی از تلفات این تصادف اعلام نشده است. با این حال خبرها از افزایش تلفات ته چهار تن حاکی است.

به گزارش رامشیر پانا، پلیس راه جزئیات بیشتری از این تصادف منتشر نمود. بر مبنای این گزارشات، خواب رفتن راننده تریلی عامل تصادف بوده است؛ همچنین مأمورین با ستودن راننده اتوبوس، تسلط و تجربه وی را عامل اصلی پیشگیری از تصادف شاخ به شاخ و وقوع فاجعه بزرگتر دانسته اند. با این حال حاضران حادثه، علت اصلی جان دادن دو فرد اول را تأخیر 45 دقیقه ای اورژانس در رسیدن به محل حادثه در 10 کیلومتری مرکز شهر رامشیر می دانند.

نکته جالب توجه اینکه محل این تصادف، دقیقاً همان محل وقوع تصادف فاجعه بار سال 79 است که طی آن 24 دانشجوی دختر رشته پزشکی خانواده شاهد دانشگاه فردوسی مشهد به طرز اسفناکی کشته شدند؛

 

تصادف رامشیر

تصادف رامشیر

 از همان زمان بود که زمزمه های ایجاد باند دوم در کنار این مسیر قوت گرفت اما اکنون پس از گذشت 12 سال و در حالیکه عملیات ساخت این باند تا حد زیادی پیش رفته، اما هنوز اجازه تردد در این باند از جاده مرگ در پیچ و خم های سیاست بازی ها صادر نشده و هیچکس هم پاسخگوی فجایع روز افزون این مسیر نیست.

:
:
:
آخرین اخبار