تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۲۵۷۳۸
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
15 دی ماه؛ آخرین وعده شهردار اهواز برای انتقال بنکداران از هسته مرکزی شهر
15 روز پس از ابلاغ اخطار سوم با بنکداران خاطی که به اخطار سوم شهرداری اهواز توجهی نکنند طبق قانون برخورد خواهد شد و ضمن جلوگیری از انتقال کالای خود به هسته مرکزی شهر ، طبق قانون درب واحدهای بنکداری آنها پلمپ خواهد شد / بعد از انقضای این بازه زمانی دیگر هیچگونه تجدید نظری در اجرای موضوع پلمپ بنکداران هسته مرکزی شهر اهواز به آنها داده نخواهد شد
منصور کتانباف ، شهردار اهواز

خوزنیوز- سید مدیار شجاعی فر:
به زودی اخطار سوم و به نوعی آخرین اخطار از سوی شهرداری کلانشهر اهواز به آن دسته از بنکدارانی که تاکنون اقدام به انتقال و خروج انبارهای خود از هسته مرکزی شهر اهواز نکرده اند ابلاغ خواهد شد.

به گزارش خوزنیوز، شهردار اهواز در خصوص آخرین وضعیت پروژه طولانی انتقال بنکداران هسته مرکزی شهر اهواز که مدت هاست اعتراض هایی بسیاری از شهروندان اهوازی به ویژه ساکنان این مناطق را برانگیخته است در برنامه موج مثبت صدای خوزستان گفت: به زودی اخطار سوم و به نوعی آخرین اخطار از سوی شهرداری کلانشهر اهواز به آن دسته از بنکدارانی که تاکنون اقدام به انتقال و خروج انبارهای خود از هسته مرکزی شهر اهواز نکرده اند ابلاغ خواهد شد .

منصور کتانباف آخرین فرصت بنکداران برای انتقال انبارهای خود از هسته مرکزی شهر اهواز را 15 دی ماه عنوان کرده و گفته :بنکداران هسته مرکزی شهر اهواز تنها می توانند از محل های فعلی خود در این منطقه به عنوان دفتر و نمایشگاه استفاده کنند اما انبارهای آنها می بایست به مکان های مناسبی که ترافیک زا نباشند انتقال یابد.

شهردار اهواز در خصوص پیامدهای عدم اجرای آخرین اخطار صورت گرفته به بنکداران هسته مرکزی شهر اهواز ضمن عذرخواهی از شهروندان ساکن این مناطق شهر اهواز بدلیل مقاومت های صورت گرفته توسط بنکداران در این خصوص گفت: تمام سعی و تلاش شهرداری اهواز این است که به مأموریت ها و وظایف محوله خود به خوبی عمل کند به طوری که به اقتصاد شهری نیز آسیب وارد نشود اما متأسفانه برخی از بنکداران هسته مرکزی شهر علیرغم اینکه از قشر متدین و متعهد جامعه شهری هستند اما به تعهدات خود عمل نکردند. البته شهرداری اهواز در این بازه زمانی طبق کمیسون بند 20 ماده 55 به 123 واحد بنکداری اخطاریه های لازم در این خصوص ابلاغ کرده است.

ترافیک ایجاد شده از سوی بنکداران در هسته مرکزی شهر اهواز

شهردار اهواز ابلاغ اخطار سوم را اتمام حجت شهرداری اهواز و آخرین فرصت بنکداران هسته مرکزی شهر برای انتقال انبارهای خود از این منطقه عنوان کرد و گفت: 15 روز پس از ابلاغ اخطار سوم با بنکداران خاطی که به اخطار سوم شهرداری اهواز توجهی نکنند طبق قانون برخورد خواهد شد و ضمن جلوگیری از انتقال کالای خود به هسته مرکزی شهر ، طبق قانون درب واحدهای بنکداری آنها پلمپ خواهد شد.

عضو شورای ترافیک استان خوزستان و کلانشهر اهواز اظهار امیدواری کرد که بنکداران برای رفاه حال شهروندان و مصالح کلانشهر اهواز در این خصوص با شهرداری اهواز همکاری لازم را داشته باشند.

کتانباف در خصوص آن دسته از بنکدارانی که تاکنون به عضویت اتحادیه بنکداران شهر اهواز در نیامده اند نیز گفت: بنکدارانی که عضو اتحادیه نیستند طبق قوانین موضوعه، اتحادیه بنکداران موظف است در خصوص پلمپ این واحدها اقدام لازم را انجام دهد اما متأسفانه این اتحادیه تاکنون در این زمینه اقدامی را صورت نداده است!

وی ادامه داد: کار انتقال بنکداران عضو اتحادیه از وظایف شهرداری اهواز است که با ابلاغ کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و پایان زمان فرصت اعلام شده این مهم انجام خواهد شد.

شهردار اهواز از کاهش قابل توجه میزان ورود کامیون های بنکداران به هسته مرکزی شهر اهواز اشاره کرد و گفت: در این زمینه جادارد از پلیس راهور کلانشهر اهواز بدلیل همکاری مناسبی که با شهرداری اهواز داشتند تشکر کنم.


نمایی از مجتمع بنکداران شرق اهواز

شهردار کتانباف خواستار تداوم اعمال قانون در خصوص ممانعت کامیون های بنکداران از سوی پلیس راهور اهواز به هسته مرکزی شهر شده و وعده پلمپ واحدهای بنکدار خاطی و حل مشکل انتقال بنکدران تا حداکثر 15 دیماه سال جاری را داد .

شهردار در پایان این گفت و گو اظهار داشت : بعد از انقضای این بازه زمانی دیگر هیچگونه تجدید نظری در اجرای موضوع پلمپ بنکداران هسته مرکزی شهر اهواز به آنها داده نخواهد شد.

وی یادآور شد : پس از انتقال بنکداران از هسته مرکزی شهر آنها تنها می توانند از محل فعلی خود برای دفتر کار و یا نمایشگاه استفاده کنند و شهرداری مانع از کسب و کار آنها در این حیطه نخواهد شد.

بر این اساس شهروندان اهوازی بار دیگر به مانند وعده های قبلی مسئولان شهری چاره ای جز انتظار اجرای آخرین وعده مدیریت شهری اهواز ندارند. پس ما هم همراه آنان تقویم را رصد می کنیم تا ببینیم و تعریف کنیم که به نوعی آیا بنکداران هسته مرکزی شهر اهواز قصد دارند همانند سنوات گذشته زمستان 91 را در این منطقه به بهار برساند و یا به محلی که سال هاست برای آنان تعبیه شده است کوچ می کنند و یا انتقال داده می شوند. گذشت زمان پاسخگویی خوبی برای این مساله خواهد بود.
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۳
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
2
5
اگر شهرداری اهواز در تاریخ فوق الذکر فقط و فقط یکی از بنکداران را پلمب کرد بنده یک دستگاه خودرو پژو به شهردار اهواز هدیه می دهم.
زور آقایان بنکدار بیش از این حرفهاست.امروز با یکیشان صحبت میکردم به مصاحبه آقای کتانباف پوزخند میزد.
mahan
|
Germany
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
1
2
امکان ندار بنکداران جابجا شوند.قدرتشون خیلی زیاد.من نمیدونم ی جای خوب براشون در نظر گرفتن که به شهر هم خیلی نزدیک امکانات هم بهشون دادن پس چرا هسته مرکزی شهر رو ول نمی کنند و نمیگذارن مردم نفس بکشن؟
محمد تقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۴
1
4
یک نفر با تحریک دیگر بنکداران نمی گذارد آنها هسته مرکزی شهر را ترک کنند
علی رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
2
0
دوستان اینجوری که فکر می کنید نیست همه می خواهند بروند اولین عامل خود شهرداری است که دستهای پنهان اجازه نمی دهند بنکداران جای جز یک جا بروند
ساکن خ وکیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۵
2
0
من بعد از شنیدن خبر با چند بنکدار صحبت کردم ، گفتند که برای انتقال مشکلی ندارند !
اما چرا اصلا باید منتقل شوند ؟
بنکداران گفتند اینجا مرکز شهره و شما اشتباه کردید اینجا خانه خریدید! شما باید برید نه ما!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۶
1
1
اقاي شهردار خسته نباشيد.اما اگر محل هاي فعلي نيز به عنوان دفتر مورد استفاده قرار بگيرد همان آش وهمان کاسه خواهد بود.در ضمن پيشنهادي دارم واينکه اگر موفق به پلمپ نشديد در وهله اول از تردد کاميون وکاميونت هاي مخصوص حمل با هماهنگي شوراي ترافيک ونيروي انتظامي در تمام اوقات شبانه روز به محدوده مرکزي شهر ممانعت کرده ودر صورت مشاهده علاوه بر توقيف وهدايت به پارکينگ جريمه سنگيني نماييد.دومن دفتر هم بايد در محل توزيع کالا باشد وجدا بودن آن معنا ندارد.اين امر سبب ميشود اگر اتفاقي در محل انبار افتاد که ناشي ازعدم حضور مالک و عدم نظارت وي به همين دليل بود مجوز آن را به طور تلويحي ااخذ کرده باشد.
شاهین
|
United States of America
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
2
0
اراده ای در شهردار اهواز برای انتقال بنکداران اهواز وجود ندارد
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
1
2
با سلام
جناب شهردار حرفهای شما فقط مناسب انعکاس در مطبوعات و جهت تبلیغات کارآیی دارد، بنده یکی از ساکنین هسته مرکزی شهر در حدفاصل تقاطع نهج البلاغه تا مسجد خیری هستم، حدود 2 سال است که تجمع عده ای افراد و فروشندگان دوره گرد وانت بار و بساط فروش میوه موجب بر هم خوردن آرامش و آسایش شهروندان و ساکنین شده و ترافیک وحشتناکی را در ساعاتی از روز در چهاراه نهج البلاغه منتهی به پل هفتم به وجود آورده، ( عربده کشی ، تجمع جلو درب منازل و تهدید و ارعاب اهالی که جای خود دارد) تاکنون مکاتبات فراوانی با شهرداری اهواز(جنابعالی)، فرمانداری و استانداری شده و حتی در سازمان بازرسی کل کشور و وزارت کشور نیز توسط اهالی شکایت نامه ارائه شده است، بنده خود در خصوص این موضوع با شما ملاقات داشتم ...( سند بنده وجود این افراد با وجود اینهمه مکاتبات است که در صورت صلاحدید سایت عکسها،مکاتبات با کلیه سطوح استانداری و فرمانداری و همچنین موارد و گزارشات مندرج در روزنامه عصرکارون در این زمینه ارائه میشود) حال جای تعجب دارد که از کمیسیون بند 20 ماده 55 قانون شهرداریها سخن میگویید...در تایید فرمایش عزیزی که گفت بنکداران به ما گفته اند که شما اشتباه کردید در اینجا خانه خریدید، بنده عرض میکنم که این سخن را ... و همچنین معاون مدیر... به من گفتند و الحق هم درست گفتند که کسی که باید از آن نقطه نقل مکان کند بنده و خانواده ام هستم نه عده ای ... و مزاحم.- همه مکاتبات ، عکسها و جوابیه شهرداری به سازمان بازرسی موجود و در صورت نیاز ارائه میگردد.
همسایه کارخانه صنایع فولاد
|
Germany
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
0
0
با درود
آقای اهوازی لطف جنابعالی زیاد.نیازی نیست شما ول خرجی کنی و خودرو جایزه بدی.شما از دوده های صنایع فولاد چی میدونی؟فکر کنم کیانپارس ساکنی و جات گرم و نرمه و اون بالاها نشستی داری برای مردم بدبخت نسخه میپیچی.
اگر این مجتمع بنکداران در مکان مناسبی واقع شده چرا بنکداران ساکن در مجتمع همون نزدیک با خانواده ساکن نمیشن؟
یکی از بنکداران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
1
1
من خود یکی از بنکداران مرکز شهر هستم اما هیچوقت واقعیتها گفته نمی شه باور کنید من وچند نفر از همکاران بارها شهرداری برای ساخت زمینها که چندین سال خریداری کردیم رفته ایم اما شهردار محترم می گوید بنکداران فقط باید یک جا بروند زمین بخرند
شما را به خدا و وجدانی که دارید قسم می دم چرا اینقدر بازگو میکنید بنکدارن از شهر خارج نمی شن .
بنکدار مرکز شهر هستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
1
1
سلام
باتشکر از شما که اجازه میدهید حرف بنکداران هم زده شود سالهاست که می خواهیم از شهر خارج شویم از اتحادیه هم استعلام بگیرید مهم ترین مشکل خود شهرداری واستانداری است ما هم زمین داریم وهم انبار اما حرفی می زنند که هیچ استانی انجام نشده است می گویند حتما باید یک جا بروید آخر این انصاف است بعد میگویید بنکداران خارج نمی شوند آخر حرفمان را کجا بزنیم می خواهیم برویم اما اجازه نمی دهند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
1
1
با سلام خدمت شهردار محترم اهواز
لطفا شما به جای اعلام آخرین فرصت برای خروج پای درد این بنکداران حضورا تشریف بیاورید .من از ساکنین هستم .مدارک واسناد بسیاری دیدم از بسیاری از بنکداران که این چندین ساله هر کدام برای خروج اقدام کرده اند .ولی شهردار گذشته اجازه خروج به دلایلی که خود میدانید نداده است وحال از شما خواهش می کنیم رویه قبلی را پیش نگیرد واجازه دهید هر کدام که زمین تهیه کرده خارج شود .نه اینکه مجوز ساخت زمین خارج شهر ندهید وفقط بگویید همه باید یکجا زمین بخرند .
احمد
|
Finland
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۹
0
1
محمد خان دروغ نگو هیچک از همکاران حاضر نیستند مرکز شهر زاترک کنند تا زمانی که شهرداری باشماها مماشات میکند وضع به همین صورت است
:
:
:
آخرین اخبار