تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۲۵۹۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل 55 کارگر لوله سازی خوزستان تا پایان امسال رفع می شود
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: مشکل55 نفر از کارگران اخراجی لوله سازی خوزستان که تاکنون تعیین تکلیف نشده اند با بازنشستگی یا اشتغال زایی تا پایان امسال رفع می شود

 سید خلف موسوی با اشاره به مشکل بیکاری کارگران لوله سازی که طی چند ماه گذشته اخراج و خواستار دست یابی به حقوق از دست رفته شان بودند اظهار داشت: بخشی از مشکل کارگران لوله سازی خوزستان تاکنون حل شده و درهمین راستا حدود 200 نفر از کارگران با استفاده از مزایای مشاغل سخت و زیان آور بازنشسته شده اند.



وی گفت: همچنین با استفاده از پتانسیل استان و نیز کمک شرکت فولاد خوزستان و حمایت نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ، مشکل اشتغال عده ی دیگری از کارگران هم حل شد و 55 نفر باقی مانده اند که تا آخر امسال 20 نفر بازنشسته می شوند و برای بقیه نیز با رایزنی درحال ایجاد اشتغال هستیم.

این مقام مسوول بیان داشت: قشر کارگر قشری بسیار حساس و آسیب پذیر است و باید نیازهای این قشر برطرف شود و از اخراج آن ها توسط مدیران ممانعت شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان طرح مسکن مهر را یک پروژه مهم برا ی خانه دار کردن اقشار کم درآمد کارگران دانست و بیان داشت:باید تلاش کرد که تا پایان دولت دهم پروژه مسکن مهر در خوزستان به پایان برسد .

موسوی اظهارداشت: تاکنون سه هزار و 600 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان طرح مسکن مهر پرداخت شده است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار