تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۲۵۹۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنج‌شنبه؛ آغاز موج جدید بارش‌ها در خوزستان
مدیرکل هواشناسی خوزستان از آغاز موج جدید بارش‌های باران در استان از روز پنج شنبه خبر داد و گفت: بارش‌ها قابل توجه است.

مسعود دهملایی اظهار داشت: بارش‌های باران در خوزستان بار دیگر آغاز می‌شود و به این دلیل از نقشه‌های پیش‌یابی تهیه شده، مشخص است که پنج شنبه بارش‌های باران در استان از سر گرفته می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت بارش‌های پیش بینی شده در خوزستان گفت: بارش‌ها از اواسط روز پنج شنبه آغاز خواهد شد و تا شنبه ادامه خواهد داشت.

دهملایی تاکید کرد: موج دیگری از سیستم ناپایدار لایه میانی جو در حال عبور از استان خوزستان است که انتظار می‌رود در نیمه شرقی و ارتفاعات آن باعث وقوع رگبارهایی شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطر نشان کرد:زبانه‌های سیستم پرفشار در سطح زمین همچنان استقرار توده هوای سرد را در آن سبب شده‌ است.

وی خاطر نشان کرد: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی توام با وزش باد، بعضا همراه با مه یا مه رقیق پیش‌بینی می‌شود و ریزش هوای سرد تا اواخر وقت روز چهارشنبه ادامه دارد.

دهملایی تاکید کرد: وضعیت هوا، صاف تا قسمتی ابری همراه با مه رقیق، جهت باد شمال غربی تا غربی سرعت باد، 20 تا 30 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد 40 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: در شبانه روز گذشته آبادان با 18.3 و دهدز با 2.1 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به 20 و حداقل به 9 درجه سانتیگراد خواهد رسید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار