تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۱ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۲۵۹۳۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
واکنش شهردار آبادان به صدای آمریکا
شهردار آبادان گفت: عشق به امام حسین (ع)، محدودیت نمی شناسد و هر کس به اندازه وسع خود، ارادتش را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم این بارگاه می کند.

به گزارش خوزنیوز، محمودرضا شیرازی با اعلام این خبر و در واکنش به اظهارات تلویزیون فارسی صدای آمریکا (VOA) گفت: خدمت به زوار ضریح جدید حرم مطهر امام حسین (ع) برایم افتخار است چرا که همه شیعیان تلاش دارند به گونه ای ابراز محبت و ارادت به ساحت قدسی این امام همام را به نمایش گذاشته و در ثواب آن شریک باشند.
وی با اشاره به کلام گهربار حضرت امام خمینی (ره) گفت: حضرت امام فرمود «هر گاه دیدید که آمریکا و ایادی استکبار از ما تعریف می کنند بدانید که ما خیانتکاریم و آن روزی که دشمن از ما تعریف کند باید عزا گرفت» و امروز نیز دشمن با بغض و کینه ناشی از شکست های مکرر در عرصه بین المللی به تمسخر اعتقادات مذهبی مان می پردازد غافل از اینکه کوچکترین خلل و تاثیری در خدمت رسانی صادقانه ما به مردم آبادان نداشته و نخواهد داشت و این نهایت افتخار است که آمریکای جنایتکار از دست ما عصبانی و خشمگین باشد.
شهردار آبادان خطاب به مجری و دیگر عناصر معلوم الحال و فراری این شبکه ماهواره ای نیز گفت: استقبال بي نظير مردم شهرهاي مختلف ايران از ضريح مطهر حضرت امام حسين (ع) را یک بار دیگر مشاهده کنید تا به عمق حماقت خود در بیان اظهارات بی خردانه تان بیش از پیش پی ببرید.
شیرازی ادامه داد: انتظار می رود گردانندگان این شبکه ماهواره ای ضد انقلاب نگاهی دقیق تر به اطراف بیاندازند تا حقایق موجود در جامعه ی محل زیست خود در آمریکا را بهتر مشاهده کنند. آیا فاجعه مرگبار قتل عام دانش آموزان مدرسه ابتدایی «سندی هوک» نیو تاون ایالت کانکتیکت و پنهان کاری و سانسور این موضوع در این رسانه ی دروغ پرداز، چیزی جز وارونه نشان دادن حقایق نیست؟
وی تصریح کرد: دروغ پردازی های رسانه های غربی مربوط به امروز و دیروز نیست و این خفاشان به دلیل حماقت شان قادر به دیدن حقایق همچون روز نیستند.
گفتنی است جمعه شب گذشته تلویزیون فارسی صدای آمریکا (VOA) با پخش تصاویر استقبال بی نظیر مردم شریف و ولایتمدار آبادان از ضریح جدید حرم مطهر امام حسین (ع) از این شبکه، خشم خود را از میزبانی و تدابیر خردمندانه و انقلابی شهردار آبادان ابراز داشته بود.
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۸
8
40
تو بري مشكل مسكن مهر و آب آبادان رو حل كني امام حسين بيشتر ازت راضي ميشه!خدمت زوارش پيشكش!
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
حل مشکل مسکن مهر و آب و فاضلاب آبادان جزو وظایف شهردار و شهرداری نیست.و اصولاً شهرداریها هیچگونه اختیاری در این خصوص ندارند.
مرصاد
|
-
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
14
3
جزاك الله خيرا خداتوفيقت دهد
آذرپاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
18
2
به ناشناس: اگر در كار اجرايي بودي و بديهيات را ميدانستي ميفهميدي كه متولي مسكن مهر تشكيلات ديگري است و آب هم مربوط به آبفاست و اين دو هيچ ارتباطي به حوزه عمل شهردار ندارند.
ناشناس 2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۳
0
12
امیدوارم مشکلات ابادان هرچه زودترحل شود.............
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
0
3
میدونم سکته میکنید ومیمیرید اگه یه کامنت منتقد خودتون رو هم بذارید! خجالت آوره! شرم کنید وجمع کنید...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۰
0
9
عشق مردم به امام حسین ستودنی است. خدمت به زوار امام حسین هم بسیار عالی است.اما شما سعی نکنید اعتقادات مذهبی مردم را دست اویز قرار دهید و به وظیفه تون عمل کنید.عملکرد شما در قیاس با شهرداران قبلی کمی بهتر است اما باز هم ضعیف است فضای سبز ابادان ناچیزاست اسفالت خیابانها افتضاح است شم جز نصب تندیس و مجسمه وظایف دیگی ندارید؟ پروژه پارکینگ و پل روگذر چرا به نتیجه نرسیدند؟ اظهار نظر در مورد شبکه ها ی ماهواره ای رو بسپارید به مسولین نظام.خودشون می دونند که چه جوری پوز استکبار رو به خاک بمالند.
ما ... نیستیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
2
آبادان یک شهر بی صاحب و بی در و پیکر شده امروز اسفالت می کنند فردا دوباره اسفالت را حفر می کنند.فاضلاب تو کوچه ها پر است و سازمان آب اصلا کار و تلاشی انجام نمی دهد به اندازه کل لوله های استان خوزستان لوله تو ابادان زیر زمین کردن ولی مشکل آب و فاضلاب حل نشد.پیمانکارها مقداری کار می کنند در می روند اسفالت نو با کمی باران به خاک و سنگ ریزه تبدیل می شود.پیادرو های ته لنجی و مناطق دیگر سالی 3 بار موزاییک می شود و بعد دوباره کنده می شود .پول به پیمانکار جهت ساخت پارکینگ نزدیک گمرک پرداخت می شود اما ما که پارکینگی ندیدیم... می فروشد در حالیکه عراقی ها در آن طرف مرز به راحتی از ساحل اروند رود با خانواده لذت می برند.... ؟حیف ان دیوارهای سبز و شمشادها که با ..... به بلوک و سیمان و پلیت و آجر تبدیل شد.
:
:
:
آخرین اخبار