تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۲۶۱۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربي استقلال‌خوزستان: استرس سقوط يا صعود نخواهيم داشت
سرمربي تيم فوتبال استقلال‌خوزستان گفت:‌ به دور از هر گونه حاشيه و استرس ناشي از سقوط و صعود تيم، به كار خود ادامه مي‌دهيم.
 
عبدالمجيد باقري‌نيا  درخصوص آخرين وضعيت تيمش پيش از آغاز نيم‌فصل دوم رقابت‌هاي ليگ دسته يك كشور اظهاركرد: تمرينات تيم ما در اين مدت به صورت منظم و مفيد انجام شده و تاكنون تمام برنامه‌هايي كه پيش‌بيني كرده بوديم، يك به يك به خوبي پيش رفته‌اند.
 
وي افزود:‌ خوشبختانه به موقع توانستيم بازيكنان مورد نياز خود را جذب كنيم و آن‌ها را در تمرينات شركت دهيم و سعي داريم روند صعودي خود را در نيم‌فصل دوم نيز حفظ كنيم و همچنان با اقتدار در صدر جدول باقي بمانيم.
 
سرمربي تيم استقلال خوزستان ادامه‌داد: ‌بازيكنان جديدي كه جذب كرديم، مي‌توانند براي ما موثر باشند؛ البته اگر آن‌ها نياز به كار بدني داشته باشند، مدتي زمان مي‌برد تا از اين نظر به شرايط خوبي برسند و با ساير بازيكنان هماهنگ شوند.
 
وي اظهاركرد: ابتداي فصل با تفكر خاصي وارد مسابقات شديم و قصد داشتيم با به كارگيري حداكثر توان خود، جايگاه مناسبي را به دست آوريم ولي اكنون بازيكنان ما فراتر از حد انتظار ظاهر شده‌اند و ممكن است توقعات از تيم ما بالاتر برود ولي سعي داريم همچنان تيم خود را در آرامش نگه داريم و بدون استرس و حاشيه به كار خود ادامه دهيم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار