تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۶۲۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در خوزستان
راه‌اندازي 2 مركز علمي‌كاربردي نفت و فولاد
رئيس دانشگاه جامع علمي ـ كاربردي خوزستان از راه‌اندازي مراكز آموزش علمي‌كاربردي شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب و شركت فولاد خوزستان از سال آينده در استان خبر‌داد.

نورالله حسن‌زاده  اظهارداشت: مركز آموزش علمي‌كاربردي شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب كه در گذشته داراي 2 رشته الكترونيك و مكانيك بود، از سال آينده با تطبيق اين رشته‌ها و راه‌اندازي‌ 7 رشته جديد داير مي‌شود. همچنين مركز آموزش علمي‌كاربردي خوزستان با راه‌اندازي رشته‌هاي صنعتي مرتبط با آن از سال آينده راه‌اندازي مي‌شود و دانشجو پذيرش مي‌كند.
وي با بيان اين‌كه دانشگاه با هدف شناخته‌شدن هرچه بيشتر در سطح مراكز صنعتي و كشاورزي در نمايشگاه استاني هفته پژوهش و فناوري حضور پيدا كرد، افزود: دانشگاه علمي ـ كاربردي متولي آموزش‌هاي مهارتي است. اين دانشگاه در سطح استان به جايگاه اصلي در آموزش‌هاي مهارتي نرسيده است و هنوز با نقطه ايده‌آل فاصله زيادي دارد؛ به همين جهت در نظر دارد با مراكز صنعتي ارتباط برقرار كند.
رئيس دانشگاه جامع علمي‌كاربردي خوزستان گفت: اهداف اصلي دانشگاه رسيدن به جايگاهي است كه بتواند در كنار هر مركز صنعتي و كشاورزي يك مركز آموزشي راه‌اندازي كند.
حسن‌زاده با اشاره به ارائه دستاوردهاي پژوهشي بيش از 5 مركز آموزشي اين دانشگاه در غرفه نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي استان، ابراز اميدواري كرد: با راه‌اندازي تعداد مراكز آموزش علمي‌كاربردي بيشتر در سطح استان، در آينده نزديك شاهد ارائه دستاوردهاي بزرگ در زمينه تحقيق، پژوهش، اختراع و ابداع باشيم.
وي به دانشجويان پژوهشگر قول‌داد: دانشجوياني كه بتوانند دستاورد پژوهشي ارائه دهند در تمام زمينه‌ها حمايت مي‌شوند.
 
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
عادل
|
Finland
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
0
0
سلام. آيا در اهواز دانشگاه جديد علمي كاربردي جديدي اغاز به كار مي كند.
:
:
:
آخرین اخبار