تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۵
کد خبر: ۲۶۳۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مايلي‌کهن: بازي سختي مقابل ملوان داريم
محمد مايلي کهن پيش از ديدار تيمش مقابل ملوان بند انزلي گفت:شرايط بازي فردا براي ما خيلي سخت خواهد بود.

سرمربي تيم فوتبال گهر درود، در نشست خبري پيش از بازي مقابل ملوان بندر انزلي اظهار کرد: در ابتدا سلام دارم خدمت همشهريان عزيزم و خوشحالم که دوباره در اين شهر هستم. شرايط بازي فردا براي ما خيلي سخت است چون ما در روز شنبه با استقلال بازي سختي انجام داديم و حتي نتوانستيم ريکاوري خوبي داشته باشيم. ما سعي مي‌کنيم بهترين بازي خود را ارائه دهيم و در دستور کارمان بازي جوانمردانه و روبه جلو قرار دارد.

او افزود:البته در اين بازي مجيد خدابنده‌لو را به دليل سه اخطاره بودن در اختيار نداريم. بازي فردا بازي سختي براي ماست چون ملوان يکي از تيم‌هاي خوب ليگ برتر امسال است. ما در نقل و انتقالات نتوانستيم بازيکن صاحب نامي جذب کنيم. به هر حال بازيکنان صاحب‌نام جذب تيم‌هاي بزرگ مي‌شوند و گهر دورود که هميشه در همه زمينه‌ها مظلوم بوده در اين خصوص نيز مظلوم واقع شده است.جوي که عليه تيم ما و شهر دورود گفته بودند، ديديد که آن طور نبود و خوشبختانه مردم خونگرم شهر دورود نشان دادند که از فرهنگ بالايي برخوردارند. در همه دنيا مردم مي‌آيند تا از فوتبال لذت ببرند. اگر حوادثي در ورزشگاه‌ها رخ مي‌دهد دليل اين برخوردها برخي از مديران عامل و مربيان هستند که با اظهار نظرهاي خود باعث التهاب و انتقال التهاب به سکوها مي‌ شوند. همه ديدند که مردم دورود در نهايت احترام مسابقه را به پايان رساندند.

مايلي کهن در پايان اظهار کرد: يکي از دلايل خالي شدن استاديوم‌ها خود ما فوتبالي‌ها هستيم که با حمله به همديگر ميدان ورزش را تبديل به تسويه حساب شخصي کرده‌ايم. به اين جهت است که استقبال از فوتبال که براي دوستي‌ها بنا شده، کم است.

:
:
:
آخرین اخبار