تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۲۶۹۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اجرای ۸ برنامه هفته هوای پاک در اروندکنار
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش اروندکنار از اجرای ۸ برنامه همزمان با هفته هوای پاک برای دانش‌آموزان اروندکناری خبر داد.

محمدعلی قیم اظهار داشت: جامعه هدف در اجرای برنامه‌های هفته پاک، دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در این منطقه هستند.

وی افزود: انجام راهپیمایی دانش‌آموزان در مدارس و شهر اروندکنار، حضور دانش‌‌‌‌‌آموزان در مراسم و برنامه‌های مختلف حفظ محیط زیست، توضیح و تبیین این روز برای دانش‌آموزان از جمله این برنامه‌ها است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش اروندکنار ادامه داد: برگزاری مسابقات ورزشی و راهپیمایی دانش‌آموزان به سمت یادمان والفجر 8 از دیگر برنامه‌های دانش‌آموزان اروندکناری برای هفته محیط زیست است.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری در همین رابطه با شرکت دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی در اروندکنار عنوان کرد: برگزاری مسابقه نقاشی در مقطع ابتدایی، روزنامه‌دیواری در مقطع راهنمایی و مقاله‌نویسی در متوسطه از دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری در اداره آموزش و پرورش اروندکنار است.

قیم همچنین در خصوص تهیه جوایز اهدایی به دانش‌آموزان برای فعالیت‌های هنری و فرهنگی در مناسبت‌های مختلف عنوان کرد: اهدای جوایز با کیفیت به دانش‌آموزان و تشویق هرچه بیشتر آنان در ادامه روند فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ورزشی به همراهی و همیاری ارگان‌های مختلف در این راستا با اداره آموزش و پرورش اروندکنار نیاز دارد.

وی در پایان گفت: توسعه فضای سبز در مدارس با همیاری و سلایق دانش‌آموزان اروندکناری پایان بخش برنامه‌های فرهنگی در هفته هوای پاک است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: اروندکنار
:
:
:
آخرین اخبار