تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۲۷۱۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
25 دی ماه، مهلت تكميل ثبت نام بيمه تكميلی بازنشستگان تامين اجتماعی
 رييس كانون بازنشستگان خوزستان تامين اجتماعي گفت: بازنشستگان براي تكميل ثبت‌نام بيمه تكميلي تا ٢٥ دي ماه فرصت دارند.
 
حسين انجيلي اظهار كرد: افراد براي انصراف از بيمه تكميلي يا افزايش و كاهش فرزندان و افراد تحت تكفل، فرصت دارند تا زمان ذكر شده به كانون‌هاي بازنشستگان شهرستان خود مراجعه كنند.
 
وي با بيان اين‌كه مراجعه پس از زمان تعيين شده پذيرفته نمي شود، افزود: امسال به دليل افزايش مبلغ حق بيمه، ‌تعداد انصرافي‌ها بيش از سال‌هاي گذشته بود و تا كنون ميزان افرادي كه از بيمه تكميلي انصراف داده‌اند نسبت به سال گذشته تقريبا ٣٠ درصد افزايش داشته است.
 
انجيلي گفت: با اين‌كه هنوز بيمه دي، بيمه‌گر كانون بازنشستگان تامين اجتماعي است ولي به دليل افزايش هزينه بيمه به مبلغ سه ميليون و ٧٥٠ هزار ريال و همچنين تاخير بيمه‌گر در پرداخت حساب، انصرافي‌ها از بيمه تكميلي امسال به نسبت زياد بوده‌اند.
 
رييس كانون بازنشستگان تامين اجتماعي خوزستان ادامه داد: البته بيمه‌گر اين افزايش هزينه را در قبال افزايش خدمات و تعهدات اعمال كرده است. اين خدمات شامل افزايش سقف تعهدات براي عمل‌هاي جراحي و پيوند از شش ميليون تومان به ١٠ ميليون تومان و همچنين ساير پارامترها بوده است.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۹
0
0
یک تحقیق کنید ببینید که چرا باید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران بیمه دی باشد که فقط در مراکز استان شعبه و نمایندگی دارد؟چقدر ماهانه پول به جیب می زند و چقدر پول پرداخت می کند؟اگر کمی چشمتان را باز کنید متحیر می شوید.
:
:
:
آخرین اخبار