تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۲۷۱۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهواز تعطیل نیست
با توجه به کاهش غلظت ذرات معلق در آسمان اهواز، امروز (چهارشنبه) تعطیل نیست و همه ادارات، سازمانها، مراکز آموزش عالی و دانشگاه ها، مدارس و بانک ها و مراکز درمانی به فعالیت روزانه خود ادامه می دهند.




 از ابتدای روز گذشته (سه شنبه) موجی از گرد و غبار وارد شهر اهواز شد و در میانه های روز به اوج خود رسید و بر اساس اعلام اداره کل محیط زیست خوزستان، غلظت ذرات معلق 19 برابر استاندارد بود؛ همچنین گرد و غبار روز گذشته موجب تعطیلی مدارس نوبت بعدازظهر شهر اهواز و همچنین برخی دیگر از شهرهای استان ازجمله خرمشهر شد.

ذرات معلق که از روز گذشته وارد شهر شده اند، تا پایان وقت شب گذشته همچنان در آسمان اهواز مستقر بودند و به همین دلیل موضوع تعطیلی ادارات و مدارس در روز چهارشنبه مطرح شد، ولی بر اساس اعلام هواشناسی و همچنین بررسی اداره کل مدیریت بحران استانداری، غلظت ذرات معلق رو به کاهش تشخیص داده شد و محمدرضا آملازاده، مدیرکل مدیریت بحران استان در آخرین ساعات شب گذشته در گفت و گو با خبرنگار ایسنای خوزستان اعلام کرد که فعلا تصمیمی مبنی بر تعطیلی ادارات و مدارس در روز چهارشنبه اتخاذ نشده و تنها در صورتی که در ساعات ابتدایی روز چهارشنبه غلظت ذرات ناگهان افزایش یابد، مراتب مبنی بر تعطیلی ادارات و یا مدارس به اطلاع شهروندان خواهد رسید، در غیر این صورت چهارشنبه تعطیل نیست.

در حال حاضر نیز غلظت ذرات معلق در هوا کاهش یافته و وسعت دید افقی تقریبا به میزان استاندارد نزدیک شده است، به این ترتیب امروز (چهارشنبه) اهواز تعطیل نیست. همچنین امتحان های مدارس و دانشگاه ها نیز در همان موعد از پیش اعلام شده برگزار خواهند شد.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سیاوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
0
2
آیا میتوان نمودار مقایسه ای از شاخص آلودگی هوای اهواز و تهران در روزهای تعطیل برای نمایش به مردم تهیه کرد؟
:
:
:
آخرین اخبار