تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۲۷۸۴۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران شد
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی، حمیدرضا گلپایگانی را به سمت مدیرعامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور حکمی، حمیدرضا گلپایگانی را به سمت مدیرعامل و عضو اصلی هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران منصوب کرد.

در حکم انتصابی احمد قلعه بانی، خطاب به حمیدرضا گلپایگانی، بر استفاده از نیروهای متخصص و مجرب و همچنین استفاده از ظرفیت دانشگاه ها و شرکتهای دانش بنیان در راستای استفاده از روشهای نوین حفاری تاکید شده‌است.

مدیرعامل شرکت نفت در ادامه از گلپایگانی خواسته است تا کاهش هزینه ها، ارتقا سطح علمی و فنی صنعت حفاری و بومی سازی ساخت این صنعت و همچنین ایجاد زمینه صدور خدمات حفاری به دیگر کشورها را در برنامه کاری خود بگنجاند.
 
پیش از این حیدر بهمنی مدیریت شرکت ملی حفاری ایران را بر عهده داشت که اخیرا بانشسته شد. از زمان بازنشستگی بهمنی، حمیدرضا گلپایگانی سرپرستی شرکت ملی حفاری ایران را بر عهده داشت.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
دوستار انقلاب اسلامی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
0
0
باسلام: توفیق الهی خدمت دلسوزان نظام اسلامی به چهت یاد آوری تصمیم گیران در این رابطه شایسته سالاری باید در تمامی سطوح مورد توجه قرارگیرد و تنها محدود به مدیران نمی شود آنچه مهم است اینکه این امر باید از بالاترین سطح آغاز گردد. برای تحقق اهداف سازمانی افرادلایق و کاردانی باید در راس امور قرار گیرند بدیهی است به جز یک مدیر شایسته شخص دیگری قادر به تحقق انتظارات یک سازمان نخواهد بود و مدیر شایسته کسی است که هم دانش مدیریت داشته باشد و هم بتواند از تجارب استفاده مطلوب ببرد وهم با تقوا باشد. بنابراین شناخت ابعاد شایستگی های مدیرییتی هم برای توسعه و هم برای ارزیابی مدیران عامل اساسی بشمار می رود. برای انتخاب افراد شایسته باید ضابطه و ملاک موجود باشد و این ضوابط باید به گونه ای انتخاب شوند که قابل سنجش باشند. لذا انتظار می رود زمانی که مولفه ها و محور های شایستگی تعیین می شود انتخاب و انتصاب مدیران با توجه به این مولفه ها صورت گیرد و برای جلوگیری از به هدررفتن نیرو و سرمایه ، اولویت های مربوط رعایت گردد. با توجه به اینکه در عصری که در حال گذار از عصر اطلاعات به عصر دنیای مجازی هستیم و سازمانها نسبت به گذشته درگیررقابت سختری هستند و تعغییرات سریع محیطی و شرایط اقتصاد و بازار کار، جهانی شدن ، افزایش هزینه های سلامت و افزایش تقاضا همگی سازمانها و معیارهای مدیریت نیروی انسانی را با چالشی جدی مواجه کرده است. در این میان شایسته سالاری که بکارگماری مناسب ترین افراد در مناسب ترین جایگاه در یک سازمان بیان می شود.در سازمانهای رشد یافته ویا در حال رشد بسیار اهمیت دارد و در میان مدیران این اهمیت بیشتر است. دستیابی به چنین امر مهم نیاز به برنامه ریزی راهبردی در سازمانها و توجه عمیق به تغییرات داخلی و محیطی دارد. در این رابطه بخش سیاستگزار جامعه یعنی دولت لازم است برای تحقق شایسته سالاری آنرا طی فرایندهای فرعی شایسته خواهی در سطح جامعه و سازمانها ودر عمل شایسته شناسی ، شایسته پروری ، شایسته گماری و شایسته داری را توسط مدیران و متولیان بخش نیروی انسانی پیاده نماید. با درود وسلام به تمامی دلسوزان انقلاب اسلامی وادامه دهنده راه شیهدان. والسلام
:
:
:
آخرین اخبار