تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۲۸۳۹۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهشت‌ آباد اهواز تعطيل می شود
معاون خدمت شهري شهرداري اهواز گفت: ظرفيت آرامستان بهشت‌آباد اهواز تا 18 ماه آينده تكميل مي‌شود؛ اين ظرفيت با احتساب ظرفيت‌هاي پراكنده بين قبور پيش‌بيني شده است.
 
علي‌رضا عالي‌پور با بيان اين كه آرامستان بهشت‌آباد اهواز تا 18ماه آينده به زيارت‌گاه تبديل مي‌شود،‌ اظهار كرد: در اين آرامستان تنها 30 آرامگاه خانوادگي هشت‌نفره باقي مانده كه پس از فروش آن، مجوز دفن اموات ديگر صادر نخواهد شد.
 
وي با بيان اين‌كه در اين آرامستان سالانه حدود 2 هزار متوفي دفن مي‌شوند، گفت: سالانه حدود چهار هزار متوفي در اين آرامستان غسل و كفن مي‌شوند ولي در مكان‌هاي ديگري دفن مي‌شوند.
 
معاون خدمات شهري شهرداري اهواز ادامه داد: دليل تعطيل شدن اين آرامستان، تكميل ظرفيت فضاي دفن و جلوگيري از توسعه آرامستان به دليل مغايرت با مسايل زيست‌محيطي و شهرسازي است.
 
عالي‌پور گفت: اين آرامستان در ابتدا خارج از محدوده شهر بود ولي با توسعه شهر جزو شهر اهواز شد و با توجه به اين‌كه آرامستان بايد خارج از محدوده شهر باشد، توسعه آن متوقف مي‌شود و پس از تكميل ظرفيت قطعات موجود، ديگر مجوز دفن در بهشت‌آباد اهواز صادر نمي‌شود.
 
وي تصريح كرد: ‌پس از تكميل ظرفيت اين آرامستان، دفن اموات در منطقه باغ‌فردوس واقع در 18 كيلومتري جاده اهواز ـ‌ماهشهر انجام خواهد شد.
 
معاون خدمات شهري شهرداري اهواز با بيان اين كه دفن در اين مكان پيش از اين هم در باغ‌فردوس انجام مي‌شده است، عنوان كرد: تا 18 ماه آينده دفن در اين منطقه به صورت رايگان خواهد بود و با توجه به اين‌كه در قبال ارايه خدمات دفن بهايي از شهروندان دريافت مي‌شود، پس از اين مدت نرخ دفن در آرامستان بهشت‌آباد در باغ‌فردوس نيز اعمال خواهد شد.
 
عالي‌پور گفت: ‌آرامستان باغ‌فردوس با تخصيص اعتبارات عمراني بهسازي و اصلاح و ايجاد غسالخانه در آن راه‌اندازي خواهد شد.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۳
اهوازی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
0
0
واقعاً دست پرسنل محترم و زحمت کش غسالخانه درد نکند- بسیار سپاسگزاریم
ناشناس
|
FINLAND
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
0
0
لطفا اقدام کنید برای غسل خانه اهواز برای کفن گرفتن خانم ها. اصلا و شرعا درست نیست از نظر اسلامی. لطفا
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
0
باتشکر از نیروهای جوان غسالخانه اهواز و نظارت دقیق حراست
:
:
:
آخرین اخبار