تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۰
کد خبر: ۲۸۴۶۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی:
بخش بهداشت خوزستان بیمار است/ آبادان بیمارستان مجهز ندارد
پیشرفت پروژه‌های عمرانی سال 57 با امروز غیرقابل قیاس است / تعامل مردم و مسئولان، رشک دشمنان را برانگیخته است / تنها عیب و ضعف و ایرادی که در این میان می‌توان آن را بزرگنمایی و البته برای چندمین بار به مسئولان گوشزد کرد، بخش بهداشت و درمان استان است . این بخش بسیار ضعیف‌تر از گذشته عمل کرده و با کمبود امکانات بسیاری در تخت‌های بیمارستانی و سایر امکانات مورد نیاز بهداشت و درمان مواجه است
نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: امروز جز در بخش بهداشت و درمان خوزستان، سایر بخش‌ها نظیر جاده‌ها، مدارس، آموزش و پرورش، بخش‌های فرهنگی و هنری و ... پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

محمدسعید انصاری اظهار کرد: در دوران پیش از انقلاب اسلامی، نفت کشور ما به‌ویژه در استان خوزستان که خود منبع غنی طلای سیاه است به یغما رفته و مدام در اختیار کشورهای بیگانه قرار می‌گرفت اما خدا را شکر با پیروزی انقلاب و سرنگونی رژیم منحوس پهلوی، پالایشگاه‌های کشور جایگاه و شانیت خود را شناخت و آن را در مصارف داخلی و در راستای تولیدات و تکیه بر قدرت اقتصادی مضاعف مجددا به کار گرفت.

محمد سعید انصاری، نماینده مردم آبادان در مجلس /  khouznews.ir

پیشرفت پروژه‌های عمرانی سال 57 با امروز غیرقابل قیاس است

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا پیشرفت مجموع پروژه‌ها و بخش‌های عمرانی خوزستان را نسبت به آن سال‌ها می‌توان 100 هزار بر صفر عنوان کرد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شهرستان‌های شادگان، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام خمینی(ره)، رامشیر، رامهرمز و سایر شهرهای استان خوزستان امروز به آن نقطه پیشرفتی رسیده و آنهایی که حتی سن و سالشان به روزهای انقلاب قد نمی‌دهد نیز می‌توانند بر این گفته صحه گذارند.

تنها بخش بهداشت و درمان ضعیف است

انصاری با گلایه بر بخش ضعیف درمان در استان خوزستان خاطرنشان کرد: تنها عیب و ضعف و ایرادی که در این میان می‌توان آن را بزرگنمایی و البته برای چندمین بار به مسئولان گوشزد کرد، بخش بهداشت و درمان استان است.

وی ادامه داد: این بخش بسیار ضعیف‌تر از گذشته عمل کرده و با کمبود امکانات بسیاری در تخت‌های بیمارستانی و سایر امکانات مورد نیاز بهداشت و درمان مواجه است.

آبادان در بخش بهداشت و درمان فقیر است

عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فقر درمانی در شهرستان آبادان بیداد می‌کند، تصریح کرد: نمود بارز و البته بسیار ضعیف‌تر این امر را می‌توان در شهرستان آبادان مشاهده کرد.

وی افزود: این شهرستان با برخورداری از حدود 10 بیمارستان و مرکز درمانی در دوران پیش از انقلاب از رفاهیات بسیاری در بهداشت و درمان برخوردار بود و بهترین پزشکان را در خود گنجانده بود اما امروز با فقر و ضعف در این خصوص دست به دامان سایر شهرهای استان است.

مسیرهایی که دیروز به سختی می‌شد نام جاده بر آنها گذاشت امروز اتوبان نام گرفته‌اند

انصاری گفت: امروز جز بهداشت و درمان استان، سایر بخش‌ها نظیر جاده‌ها، مدارس، آموزش و پرورش، بخش‌های فرهنگی و هنری و ... پیشرفت چشمگیر و غیرقابل قیاسی با دوران پیش از انقلاب داشته که با نگاهی گذرا نیز می‌توان به آنها پی برد.

وی با اشاره به جاده‌ سازی در استان عنوان کرد: در خوزستان امروز بسیاری از مسیرهای ارتباطی که در سال 57 حتی آسفالت درست و حسابی نداشته و به سختی می‌‌شد نام آنها را جاده گذاشت امروز به حول و قوه الهی و خدمات ارزنده نظام جمهوری اسلامی و تدابیر مسئولان پرتلاش دولت تبدیل به اتوبان و جاده‌های لایتناهی شده است.

تعامل مردم و مسئولان، رشک دشمنان را برانگیخته است

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با وجود اینکه باز هم نقص و کمبود در بسیاری از بخش‌ها وجود دارد اما خدا را شکر که امروز کشورمان از سر تدبیر امام راحل، پیروزی انقلاب و تدابیر ارزنده مقام معظم رهبری به مرزی رسیده که رشک و حسادت دشمنان داخلی و خارجی را برانگیخته و موجبات تحریم‌های ریز و درشت را فراهم آورده‌ است.

وی در پایان گفت: امروز همه پیشرفت‌ها و رونق و فزونی‌های کشورمان را باید مدیون و قدردان مردمی باشیم که در روزهای انقلاب و بعد از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و البته امروز در شرایط کنونی تحریم‌ها همیشه قدردان نظام بوده و دست از تعهد و اتحاد و انسجام و تعامل با مسئولان برنمی‌دارند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
10
1
وجدانا انصاری خیلی مرد دمش گرم تو مجلس غوغا کردً با غیرت ونترس ....
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
1
7
آره چه غوغایی... 2حالت داره اول اگه ازاختلاسهای پشت پرده اطلاع دارد وبااین همه بازهم ازآنهادفاع میکند که این گناهی نابخشودنی است. دوم اگه اطلاعی ندارد واز روی ندانم کاری وسادگی این همه هیاهو وجنجال به پا کرد که بازهم هیزوم درون آتش دشمن ریخته ودرپیشگاه خداوند باید پاسخگو باشد....
فرامرزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
6
1
بنظرم نظر نماینده محترم در خصوص مشکلات بخش بهداشت ودرمان ابادان کاملا درست است از پیگیری وبیان مشکلات توسط اقای انصاری ودونماینده دیگر شهرابادان تشکر دارم خصوصا از ایشان که انصافا پویا تر ورساتر مشکلات. خوزستان وابادان را به گوشً مسولان می رساند
آبادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
1
7
چرا آبادان با داشتن 3 نماینده باید این وضع اسفناک را داشته باشد؟خصوصا آقای انصاری که این همه ادعا دارد ولی از نیروهای بومی شهر حمایت نمیکنند!!!!
فنلاندی
|
Finland
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
7
1
اقای محمد سعید انصاری همیشه شجاع و با قدرت بوده !و او با خدای خودش و مردم آبدان صادق بود ! ای کاش همه نمایندگان خوزستان صداقت و شجاعتش را داشتند
پاسخ ها
علی غبیشاوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
آقای محترم زیاد دچار احساسات نشوید کمی هم انصاف داشته باشید
سيد مصطفي طباطبايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۸
6
1
درود بر آقاي انصاري كه به حق صداي مردم مظلوم و محرم خوزستان و به وي‍ژه آبادان هستند.
تنها نماينده اي كه شجاعتش ستوني است و صداي ما را به گوش مسئولان مي رساند ايشان هستند.
بچه ابادان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
1
2
اقاي انصاري اگر همين داد وفرياد را تو اين چند دوركه درمجلس بود سرمئسولين كشور براي مشكلات ابادان انجام دادبود الان ابادان گلستان بود اما حيف روز يكشنبه سياه... امان از ... رهبرمعظم خوب جواب دندان شكني كه همه انان داد 
:
:
:
آخرین اخبار