تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۲۸۵۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد خوزستان برد / آبادانی ها به لیگ یک نزدیک تر شدند
در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد از سد ذوب آهن گذشت و نفت شکست دیگری را تجربه کرد / فولاد با این نتیجه 45 امتیازی شد و در جای سوم قرار گرفت. شاگردان فرکی 17 هفته متوالی است که شکستی در کارنامه خود نداشته اند

در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور، فولاد از سد ذوب آهن گذشت و نفت شکست دیگری را تجربه کرد.

دیدار تیم های فولادخوزستان و ذوب آهن اصفهان در حالی از ساعت 15 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شد که هر دو تیم به سه امتیاز بازی نیاز داشتند؛ فولاد برای تداوم شکست ناپذیری اش و ذوب آهن برای فاصله گرفتن از قعر جدول.

پیش از شروع بازی حسین فرکی و حسین ابن قاسم و همچنین تعدادی از بازیکنان فولاد به سمت نیمکت ذوب آهن رفتند و با اهدای دسته گل، از این تیم استقبال کردند.

هر دو تیم بازی را هجومی شروع کردند و در دقیقه 9، روی سانتر مهدی رجب زاده از روی نقطه کرنر و ضربه سر اسماعیل فوفان، ذوب آهن به گل اول رسید.

بعد از این گل، رفته رفته بازیکنان فولاد توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا با استفاده از بازی سرعتی خود بتوانند گل خورده را جبران کنند که موقعیت های زیادی را هم ایجاد کردند اما هر چه زدند به در بسته خورد.

در نیمه دوم نیز فولادی ها برای جبران گل خورده به بازی آمدند و حملاتی روی دروازه حریف ایجاد کردند تا این که در دقیقه 55، مهدی نوری با ضربه سر، گل اول تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 70 اسماعیل فوفان و مهدی نوری درگیری کوچکی داشتند که با دخالت داور برای پایان درگیری همراه شد. پنج دقیقه پس از این درگیری، فوفان با خطایی که روی شهاب کرمی انجام داد با کارت قرمز مستقیم داور مواجه و از زمین بازی اخراج شد.

در ادامه فولاد برای کسب سه امتیاز بازی و زدن گل برتری تلاش کرد و موفق شد در دقیقه دوم وقت های اضافه توسط لوسیانو پریرا (شیمبا) به گل برتری برسد. فولاد تا پایان وقت های تلف شده بازهم صاحب موقعیت شد اما درنهایت بازی با حساب 2 بر یک به سود فولاد تمام شد.

فولاد با این نتیجه 45 امتیازی شد و در جای سوم قرار گرفت. شاگردان فرکی 17 هفته متوالی است که شکستی در کارنامه خود نداشته اند.

در دیگر دیدار این هفته، نفت آبادان در فولادشهر اصفهان با حساب 3 بر صفر برابر سپاهان شکست را پذیرفت تا یک قدم دیگر به سقوط به دسته اول نزدیک‌تر شود. گل‌های سپاهان را در این دیدار، امید عالمیان در دقیقه‌ 21 و محرم نویدکیا در دقایق 42 و 53 به ثمر رساندند. نفت با 15 امتیاز هجدهم جدول است.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار