تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۲۸۵۱۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تخريب سه خانه روستايي بر اثر ريزش كوه
فرماندار انديمشك گفت: براثر ريزش كوه در يكي از روستاهاي دشت‌لاله بخش الوار گرمسيري، سه منزل مسكوني صددرصد تخريب و يك نفر در اين حادثه مجروح شد.
 
خداداد محمدي  اظهار كرد: روز دوشنبه بر اثر زلزله‌اي كه در حوزه خرم‌آباد رخ داد، به دليل هم مرز بودن با لرستان لرزشي در منطقه دشت‌لاله از توابع الوار گرمسيري شهرستان انديمشك ايجاد شد كه منجر به ريزش كوه در يكي از روستاهاي اين منطقه شد.
 
وي ادامه داد:‌ در اين حادثه هشت خانه روستايي دچار خسارت شدند كه سه خانه صددرصد تخريب شده و يك زن نيز مصدوم شد كه براي درمان به اهواز انتقال يافت.
 
فرماندار انديمشك اظهار داشت: نيروهاي امدادي و پشتيباني براي كمك‌رساني به ساكنان اين منطقه در كم‌ترين زمان به منطقه اعزام شدند و با همكاري هلال احمر، بنياد مسكن و اداره راه و شهرسازي، آواربرداري و ارايه خدمات در حال انجام است.
 
محمدي عنوان كرد: ساكنان سه منزل مسكوني تخريب شده در چادرهايي اسكان اضطراري داده شدند كه پس از پايان عمليات آواربرداري، اقدامات جهت ساخت‌‌ دوباره خانه‌ها انجام خواهد شد.
 
وي افزود: با هماهنگي‌هايي كه با مجموعه‌هاي بنياد مسكن، راه و شهرسازي و هلال احمر انجام شد قرار بر اين شد كه بنياد مسكن از طريق بانك‌هاي عامل به خسارت‌ديدگان اين حادثه تسهيلات مقاوم‌سازي اعطا كند، راه و شهرسازي نيز عمليات آواربرداري را انجام دهد و هلال احمر كمك‌هاي امدادي را به ساكنان اين منطقه ارايه دهد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار