تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۲۸۵۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درخوزستان
كشف مواد غذايي احتکار شده 650 ميليوني
جانشين فرماندهي انتظامي استان خوزستان، از كشف مواد غذايي احتکار شده، به ارزش 650 ميليون ريالي در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ"عبدالله نظرپور" جانشين فرماندهي انتظامي استان خوزستان در تشريح جزئيات خبر گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و برخورد قاطع، با اخلال گران اقتصادي، موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران مبارزه با کالاي قاچاق پليس آگاهي استان قرار گرفت.

اين مقام مسئول بيان داشت: ماموران مبارزه با کالاي قاچاق، با انجام کار هاي گستره اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت، موفق به شناسايي محل احتکار اجناس در يکي از نقاط اهواز شدند که پس از هماهنگي با مقام قضايي و در يک عمليات غافلگيرانه متهم را در انبار خود دستگير کردند.

وي افزود: ماموران پليس، در بازرسي از انبار، مقدار 13 تن انواع برنج احتکار شده شامل، 4 تن برنج زرين مهر، 9 تن برنج طبيعت، 180عدد نوشيدني سن کوئيک، 2256 قوطي آناناس، 50 کارتن سس فلفل گلوريا به ارزش تقريبي بيش از 650 ميليون ريال کشف و ضبط کردند.

سرهنگ"نظرپور" با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضايي در خاتمه، نقش پليس آگاهي استان خوزستان را در برخورد با قاچاقچيان، بسيار مهم ارزيابي کرد و افزود: هر چه در کارهاي اطلاعاتي قوي تر عمل کنيم، به طور قطع، نتايج بهتري در اجراي عمليات ها به دست مي آوريم.
:
:
:
آخرین اخبار