تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۲۸۶۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كشف بيش از 12 تن برنج احتکارشده در اهواز
فرمانده انتظامي خوزستان، ازكشف 12 تن و 830 كيلوگرم انواع برنج خارجي احتکار شده به ارزش 350 ميليون ريال در شهرستان اهواز خبر داد.

سردار محمدرضا  اسحاقي، فرمانده انتظامي خوزستان، اظهار كرد: در راستاي مبارزه با قاچاق كالا و برخورد قاطع با اخلال گران اقتصادي، ماموران مبارزه با کالاي قاچاق پليس آگاهي استان، موفق به شناسايي انبار برنج‌هاي احتکار شده در نقطه‌اي از شهرستان اهواز شدند.
وي افزود: ماموران مبارزه با کالاي قاچاق با انجام کارهاي گستره اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت، موفق به شناسايي محل احتکار اجناس در يکي از نقاط اهواز شدند که پس از هماهنگي با مقام قضايي و در يک عمليات غافلگيرانه متهم را در انبار خود دستگير کردند.
اسحاقي عنوان كرد: ماموران پليس در بازرسي از انبار، مقدار 12 تن و 830 کيلوگرم انواع برنج خارجي احتکار شده شامل 5 تن برنج توليد کشور اوروگوئه و 7 تن و 830 کيلوگرم برنج هندي با مارک سپهر در مجموع به ارزش تقريبي بيش از 350 ميليون ريال کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامي خوزستان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضايي، نقش پليس آگاهي خوزستان در برخورد با قاچاقچيان را مهم ارزيابي کرد و گفت: هر چه در کارهاي اطلاعاتي قوي‌تر عمل کنيم، قطعا نتايج بهتري نيز در اجراي عمليات‌ها به دست مي‌آوريم.
 
 
:
:
:
آخرین اخبار