تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۲۸۶۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله جزایری: مردم خوزستان یک روز درخشان دیگر خلق کردند
: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مردم شهرهای مختلف خوزستان با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، یک روز درخشان دیگر در تاریخ این استان خلق کردند.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری  اظهار کرد: اخبار رسیده از شهرهای مختلف خوزستان بیانگر حضور باشکوه مردم شهرهای استان در راهپیمایی سرنوشت ساز امسال است.

وی با بیان این که ملت ایران تاکنون فعال بوده و با نشاط خواهد ماند، تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با تشکیل نظامی بر مبنانی قوانین الهی پیشرفت ملت از همان سالهای نخستین شروع و تاکنون ادامه دارد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به حضور مردان و زنان در صحنه های تظاهرات انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با وجود خفقان سیاسی و اجتماعی و پیاده سازی قوانین حکومت نظامی مردم با عقیده راسخ دست به تظاهرات گسترده می زدند.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که استکبار پس از مشاهده انزوای استعمار خود در ایران به تحمیل جنگ هشت ساله روی آورد، ابراز داشت: صدام دیکتاتور عراقی با کمک گرفتن از کشور های مختلف به جنگ ملت اسلامی آمده و با جوانان غیور ایرانی روبه رو شد و متحمل شکست تلخی شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه تحریم اقتصادی تیر آخر استکبار جهانی علیه کشورمان است، اظهار کرد: امیدواریم با وجود این جوانان برومند حصر اقتصادی هم مانند توطئه های گذشته رفع و نابود شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار