تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۲۹۶۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احتمال پیوستن گزینه جمعیت رهپویان به ائتلاف 3 نفره
پرویز سروری قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در خصوص اینکه آیا جمعیت رهپویان برای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به گزینه نهایی خود رسیده است یا نه، با تاکید بر اینکه سیاست مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید به عرصه رقابت های انتخاباتی ورود زود هنگام داشت، گفت: بله. به گزینه نهایی رسیده ایم، ولی به تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری گزینه خود را فعلا به صورت رسمی اعلام نمی کنیم.

سروری در ادامه در خصوص ائتلاف 3 گانه اصولگرایان برای دوره یازدهم ریاست جمهوری نیز اظهار داشت: ائتلاف 3 گانه اصولگرایان، ائتلافی مثبت است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این ائتلاف مدل خوبی برای سایر اصولگرایان است، عنوان کرد: ائتلاف 3 گانه در راستای تجمیع سبد آرای اصولگرایان است و می تواند در عرصه رقابت های انتخاباتی نقش بسزایی را ایفا کند.

وی در ادامه اظهار داشت: در آینده امکان دارد گزینه جمعیت رهپویان را به ائتلاف 3 گانه اضافه کنیم.

سروری در پاسخ به این سوال که آیا در این خصوص با ائتلاف 3 گانه رایزنی نیز انجام داده اید یا نه، گفت: با ائتلاف 3 گانه در آینده رایزنی هایی را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه تاکید کرد: چون مدل ائتلاف 3 گانه را در راستای تجمیع آراء اصولگرایی مثبت می دانیم، هیچ حرکتی مبنی بر تخریب و تضعیف این ائتلاف انجام نخواهیم داد.

به گزارش مشرق، این روزها در محافل سیاسی و رسانه های از علیرضا زاکانی به عنوان گزینه نهایی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی نام برده می شود.
:
:
:
آخرین اخبار