تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۲۹۷۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بغلانی: تمرکز صنعت نفت ‌ماندن در لیگ برتر است‌
بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان گفت: هفت بازی پیش‌رو داریم که تمرکزمان را روی ماندن در لیگ برتر معطوف می‌کنیم و سعی می‌کنیم آنقدر خوب بازی کنیم که خدای ناکرده حتی اگر سقوط هم کردیم مردانه بازی کرده باشیم.

حسین بغلانی  با اشاره به بازی تیم نفت مقابل فولاد خوزستان اظهار کرد: به بازی فردا امیدوار هستیم، البته برای کسب امتیاز باید بسیار تلاش کنیم.

وی افزود: هفت بازی پیش‌رو داریم که تمرکزمان را روی ماندن معطوف می‌کنیم و سعی می‌کنیم آنقدر خوب بازی کنیم که خدای ناکرده حتی اگر سقوط هم کردیم مردانه بازی کرده باشیم.

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: فیروزی سلامتی‌اش را به خاطر صنعت نفت به خطر انداخت، وقتی تعصب فیروزی را روی نیمکت و سر تمرینات می‌بینم بیشتر از قبل به این موضوع ایمان می‌آورم که باید از او حمایت کنیم، هم از فیروزی و هم از کادری که کنار او کار می‌کنند.

وی اضافه کرد: مشکل روحی علت مهم و بارز نتیجه نگرفتن تیم ما تا اینجای کار است ضمن اینکه نباید فراموش کرد که قرعه بد ابتدای فصل کار را برایمان سخت کرد.

بغلانی تصریح کرد: ما در هفته‌های ابتدایی با پرسپولیس، فجر، ملوان، نفت تهران و تراکتورسازی مواجه شدیم و این بازی‌های مشکل نگذاشت که خودمان را جمع کنیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان نفت با استرس خیلی زیاد بازی می‌کنند، گفت: استرسی که از نیم فصل دوم هیچوقت ما را رها نکرده عامل نتایج بد این تیم بوده است.

بازیکن تیم فوتبال نفت آبادان با اشاره به مربی‌ اسبق این تیم، کاستای پرتغالی گفت: کاستا مربی خوبی بود، به نظر من تنها عیبی که این مربی داشت اعتقاد نداشتن به بدنسازی بود.

وی در پایان اظهار کرد: من همیشه گفته‌ام که فوتبالم را مدیون کاسیمیرو هستم، او بود که در بازی با استیل‌ آذین برای نخستین بار به من اعتماد کرد، فکر می‌کنم کاسیمیرو این بار همانند دفعات قبل در مهره‌چینی موفق نبود و اشتباهاتی داشت.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار