تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۰۸
کد خبر: ۳۰۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شایعه جدایی عروس و نوه ملکه انگلیس
شاهزاده ویلیام با صراحت بیشتری عدم علاقه خود به کیت میدلتون را ابراز کرد و افزود:بگذارید رک به شما بگویم؛ من از اینکه همه چیز تمام شد، احساس راحتی می کنم. من از اینکه از این پس هرگز این زن زشت و ترسناک را نخواهم دید، بسیار خوشحالم

شایعه جدایی عروس و نوه ملکه انگلیس
به گزارش سرویس بین الملل برنا، تنها پس از گذشت 5 هفته از ازدواج شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در یک مراسم ازدواج سلطنتی که نزدیک به 2 میلیون نفر در سرتاسر جهان نظاره گر آن بودند، شاهزاده ویلیام سه شنبه هفته گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اعلام کرد که او و میدلتون از هم جدا شده و طلاق گرفته اند.

 او در کمال ناباوری همگان در سخنانی حیرت آور با بیان اینکه کیت میدلتون را طلاق داده است، گفت: ازدواج ما از هر جهت یک اشتباه فاحش بوده است. من واقعا نمی دانم که چه فکری کردم با او ازدواج کردم؛ ما یک زوج ناموفق بودیم، من نمی توانم او را دوست داشته باشم و هرگز نیز دوستش نداشته ام و او برای من هرگز امانت دار خوبی نبوده است.

 من در گام اول هیچ علاقه ای برای ازدواج با او نداشتم.

این شاهزاده آزاده شده در حالی که سکوت مرگباری بر جلسه سخنرانی وی حاکم بود، ادامه داد: مردم تصور می کردند ازدواج ما یک داستان رویایی است، اما من به شما این اطمینان را می دهم که این تنها یک نمایش خنده آور وحشتناکی بود که از دست آن رها شدم.

شاهزاده ویلیام با صراحت بیشتری عدم علاقه خود به کیت میدلتون را ابراز کرد و افزود: بگذارید رک به شما بگویم؛ من از اینکه همه چیز تمام شد، احساس راحتی می کنم. من از اینکه از این پس هرگز این زن زشت و ترسناک را نخواهم دید، بسیار خوشحالم.

شاهزاده ویلیام در پایان سخنان حیرت آورش در حالی که به سمت کاخ بوکینگهام بر می گشت؛ با لبخند به خبرنگاران گفت: امیدوارم که همه شما را باز هم ببینم.

جدایی شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در حالی صورت می گیرد که مراسم ازدواج این دو یکی از پرخرج‌ترین مراسم ازدواج سلطنتی در تاریخ انگلیس بود و بیش از ۲۰ میلیون پوند بویژه برای امور امنیتی و انتظامی آن هزینه شد. دولت انگلیس نیز روز مراسم عروسی را به مناسبت این ازدواج که چندین ماه رسانه‌های غربی تبلیغات گسترده‌ای را پیرامون آن انجام دادند، تعطیل رسمی اعلام کرد.

هزینه‌های هنگفت تشریفات و مخارج ملکه و خانواده اش که توسط مالیات دهنده‌ها تامین می‌شود در شرایطی که مردم به خاطر اندکی اعتراض در افزایش مالیات سرکوب می‌شوند مسئله قابل تاملی بود.

این خبر که پس از انتشار حیرت همگان را به همراه داشت، رسانه ها و بسیاری از مردم را گیج کرده است. بسیاری معتقدند که این خبر شایعه ای بیش نیست و از اساس واقعیت ندارد و تخیلات ذهنی نویسنده آن بوده است.

 هرچند به نظر می رسد این خبر بیشتر به یک طنز می ماند تا واقعیت، اما اگر این شایعه صحت می داشت حیثیتی برای کشور انگلیس و خاندان سلطنتی باقی نمی ماند.
:
:
:
آخرین اخبار