تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۳۱۰۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جمع‌آوری شبکه فاضلاب آبادان ظرف 3 سال
رئیس هیئت مدیره آبفای استان خوزستان با اشاره به اینکه کار 30 سال، ظرف سه سال باید به انجام برسد، اظهار کرد: امید می‌رود بتوانیم مرحله به مرحله تصفیه‌خانه شهر آبادان اعم از شهری و شرکتی را به اتمام برسانیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان، محمدعلی صنیعی نژاد اظهار کرد: موضوع ساخت تصفیه خانه فاضلاب آبادان که مقرر شده از طریق فایناس خارجی انجام شود، با برنده شدن یک شرکت چینی و همکاری یک شرکت ایرانی به انجام می‌رسد.

وی افزود: همه مراحل و عملیات داخلی اجرای این طرح به پایان رسیده است و منتظر آن هستیم که بحث تبادل توافق نامه و انتقال وجه به بانک‌های مرجع ایران انجام شود و اعتبار مذکور به طور یک‌جا در اختیار پیمانکار عملیاتی قرار گیرد و عملیات احداث تصفیه خانه آغاز شود. رئیس هیئت مدیره آبفای استان خوزستان تصریح کرد: در زمان حاضر زمین تصفیه خانه فاضلاب (واقع در جاده خسرو آباد بعد از استادیوم پنج مهر آبادان و خارج از حوزه شهری) تملک شده و کار دیوارکشی آغاز شده است و ظرف سال آینده عملیات اجرایی توسط شرکت چینی پیش‌بینی می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح شبکه فاضلاب شهری آبادان بیان کرد: در مدت پنج ماهی که از آغاز عملیات می‌گذرد معادل تقریبا سه سال عملیات اجرایی انجام شده است و این کار همچنان با قوت ادامه می‌یابد.

صنیعی‌نژاد یادآور شد: پیش بینی ما بر این است که سه سال در نظر گرفته شده برای اجرای عملیات یاد شده از طریق فروش اوراق مشارکت، در بیشتر مناطق شهری آبادان شبکه فاضلاب ایجاد و فاضلاب به صورت مدرن و بهداشتی جمع‌آوری شود.

وی با اشاره به اینکه کار 30 سال، ظرف سه سال باید به انجام برسد، اظهار کرد: این کار نیاز به همکاری و صبر و تحمل مردم دارد و امید می‌رود ظرف مدت مذکور بتوانیم مرحله به مرحله تمام شهر آبادان اعم از شهری و شرکتی و تصفیه خانه را به اتمام برسانیم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۹
0
0
من که چشمم اب نمیخوره
:
:
:
آخرین اخبار