تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۳۱۷۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرکی: بازی زیبا در زمین شیراز معنی نمی‌دهد

سرمربی فولاد خوزستان گفت: بازی در زمین ورزشگاه دستغیب شیراز به هیچ عنوان بار فنی ندارد که بخواهیم درمورد آن صحبت کنیم.

حسین فرکی در نشست پایان بازی فولادخوزستان و فجرشهیدسپاسی که با تساوی یک بر یک به پایان رسید در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این زمین تاثیر کاملا مشخصی روی بار فنی بازی دارد و بازیکنان ما با شجاعت و شهامت در این زمین بازی کردند و تساوی را به دست آوردند.

وی با انتقاد شدید به کیفیت چمن مصنوعی، وضعیت رختکن و سرویس‌های بهداشتی ورزشگاه دستغیب شیراز، خاطرنشان کرد: در این زمین، بازی زیبا معنی نمی‌دهد. شنیده بودم که کیفیتش خوب نیست، اما باید در این زمین بازی کنید تا به کیفیت آن پی ببرید.

فرکی ادامه داد: من در شرایطی به زمین ورزشگاه شیراز انتقاد می‌کنم که بازی را نباخته ام. مساوی در زمین حریف، برد است. من 38 سال پیش در شیراز در استادیوم حافظیه در زمینی با کیفیت مطلوب بازی کرده‌ام. حالا برای شیراز و فارس با این همه ثروت و برخورداری خوب نیست که نتوانند زمینی را برای بازی‌های تیم هایشان فراهم کنند. از رسانه‌ها خواهش می‌کنم که صحبت‌هایم را منعکس کنند، شاید تاثیرگذار باشد.

وی اضافه کرد: آسفالت کنار زمین وحشتناک است؛ اگر بازیکنی در سرعت بالا در حین کورس گذاشتن، تعادل خود را از دست بدهد و سرش به زمین اصابت کند و سلامتی‌اش به خطر بیافتد، چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

سرمربی تیم فولادخوزستان در پایان درخصوص اخراج ایوب کلانتری، گفت: تصمیم داور صحیح بود و من از نحوه قضاوت و تیم داوری تشکر می‌کنم.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار