تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۸
کد خبر: ۳۲۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دروازه بان تیم ملی امید به فولاد خوزستان پیوست
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دروازه بان ملی پوش امید کشورمان در پی توافق با مسئولان فولاد خوزستان، به این تیم پیوست.

حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محمد رشید مظاهری دروازه بان اول تیم ملی امید کشورمان در ماه های اخیر، با مسئولان باشگاه فولاد به توافق رسید و فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان می رود.
وی افزود: مظاهری 22 ساله فصل گذشته در تیم استقلال اهواز عضویت داشت و همزمان در تمرینات و بازی های تیم ملی فوتبال امید ایران نیز حضور می یافت که مورد توجه کادر فنی فولاد خوزستان قرار گرفت و راهی این تیم شد.

ابن قاسم تصریح کرد: این دروازه بان 193 سانتیمتری و آینده دار، سابقه بازی در تیم مقاومت سپاسی شیراز را نیز دارد. وی در دو دیدار رفت و برگشت تیم ملی امید در برابر قرقیزستان در مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی المپیک لندن درون دروازه تیم امید کشورمان ایستاد و عملکرد خوبی نیز ارائه کرد به طوری که در هر دو بازی، دروازه این تیم را بسته نگه داشت و نقش موثری در صعود تیم کشورمان به دور دوم این مسابقات داشت.

مظاهری هم اکنون نیز در اردوی تیم ملی امید در تهران حضور دارد تا همراه با سایر ملی پوشان ، آماده دیدار دوستانه با سوریه و همچنین دو بازی رفت و برگشت در مقابل تیم المپیک عراق شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
asad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
0
0
kharid khobi nist folad bayad be fekr gozine behtari bashe
:
:
:
آخرین اخبار