تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۳۲۵۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربي استقلال‌خوزستان: با شكست شهرداري تبريز به يك قدمي ليگ برتر مي‌رسيم
سرمربي تيم فوتبال استقلال‌خوزستان گفت: همه مسوولان خواستند و حمايت كردند و ما هم مدعي صعود به ليگ برتر شديم و تا اين لحظه نيز موفق بوده‌ايم.


 
عبدالمجيد باقری نيا  اظهاركرد: ما در ايام عيد و قبل از آن دو ديدار تداركاتي با تيم‌هاي نفت‌نوين‌آبادان و استقلال‌ملاثاني برگزار كرديم تا تيم در آمادگي خوب خود باقي بماند.  
 
وي ادامه‌داد: تمرينات ما در ايام عيد فقط يك روز تعطيل شد و بعد از آن، از دوم فروردين‌ماه مجددا بازيكنان تمرينات خود را پي‌گيري كردند.  
 
سرمربي تيم فوتبال استقلال‌خوزستان اضافه‌كرد: همه اعضاي تيم از بازيكنان و مربيان گرفته تا مديران، مي‌دانند پل ورود ما به ليگ برتر، بازي آينده‌مان با شهرداري تبريز در اهواز است و اين ديدار براي ما شش امتياز خواهد داشت كه سعي مي‌كنيم آن را به دست آوريم.  
 
وي افزود: شهرداري يكي از تيم‌هاي بالانشين و مدعي صعود است و حريف سختي براي ما خواهد بود ولي بازيكنانم آماده‌اند تا اين بازي را با موفقيت پشت سر بگذارند و به يك قدمي ليگ برتر برسند.  
 
به گزارش ايسنا، تيم فوتبال استقلال‌خوزستان در چارچوب هفته بيست و چهارم ليگ دسته يك كشور ساعت 16 و 15 دقيقه روز شنبه (دهم فروردين‌ماه) ميزبان شهرداري تبريز است. تيم استقلال خوزستان اكنون با 42 امتياز در مكان دوم گروه ب قرار دارد و شهرداري تبريز با 43 امتياز بالاتر از نماينده خوزستان در صدر جدول قرار گرفته است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار