تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۳۲۷۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ناگفته های رضایی از انتخابات پیشین در هفتکل
دکتر محسن رضایی که خود را برای حضور در عرصه انتخابات آماده می کند صبح امروز در جمع مردم هفتکل گفت: باید تحول اساسی در کشور ایجاد شود نه اینکه یک عده ای بروند جای آقای رئیس جمهور فعلی بنشینند. مگر از اول انقلاب تا حالا کم جابجا شده اند ؟ مگر همه این آدمهای دلسوز نبودند و زحمت نکشیدند؟

وی افزود: حال فرض کنیم مقداری بیشتر تلاش کنند و کار کنند. آیا این می تواند عقب ماندگی ما از چین و کشورهای توسعه یافته را جبران کند؟ این می تواند ضامن پیشرفت ملت ایران شود ؟


در سال 84 میدان را برای کار کردن دیگران خالی گذاشتم

دکتر رضایی در خصوص علت کناره گیری خود از رقابت انتخاباتی سال 84 گفت: یادم هست در سال84 به هفتکل رسیدم  که اتفاقا استقبال باشکوهی مانند شهرهای ایذه و باغملک در همان روز از من شد در یکی از خانه های هفتکل تصمیم گرفتم کنار بکشم. لذا در تجمعی که در اهواز در کنار کارون برای من بود شرکت نکردم و مستقیم از فرودگاه به تهران رفتم و در فرودگاه مهرآباد اعلام کردم که بنده به نفع ملت ایران کنار کشیدم.

وی  به تشریح  دلایل خود برای کناره گیری در سال84 پرداخت وگفت:دلایل زیادی وجود داشت اما مهم ترین آن که مربوط به امروز است این بود که اگر آقایان می توانند کار بکنند وارد شوند .ما نمی خواهیم ادعا کنیم چون در جنگ بودیم و مثلا خرمشهر آزاد شد وما طلبکار نیستیم ما خودمان را بدهکار اسلام وانقلاب و ملت ایران می دانیم،ما بخاطر سابقه مان نمی خواهیم رئیس جمهور شویم و بخاطر اینکه بتوانیم در اقتصاد تحول ایجاد کنیم وارد شدیم. شما می توانید؟ یا علی بگوییدو بفرمایید.

 

*در دور قبل آمدم چون نمی خواستم احمدی نژاد تنها اصولگرای انتخابات باشد

محسن رضایی در خصوص سال 88 و رای بسیار پایین خود گفت:در سال 88 هم که ملاحظه کردید بسیار دیر وارد شدم.باز دلم می خواست اگر بشود کسی دیگر را بفرستیم که یک نفر نماینده اصولگرایی و رهبری قلمداد نشود. لااقل دو نفر باشد .وقتی می خواهیم رهبری را خرج کنیم چرا یک نفر ؟ پس دو نفر باشیم بهتر است.در همین خصوص هم با هرکس رایزنی کردیم تا متقاعد شود نیامدند و بالاخره خودمان وارد صحنه شدیم.

*20 سال است در مورد اقتصاد مطالعه دارم

وی همچنین در مورد کاندیداتوری فعلی خود گفت: الان با گذشته فرق دارد.امروز اگر من وامثال من وارد نشوند خیانت به کشور است.حالا ما به یک نقطه رسیدیم که باید یک حماسه درست کنیم واگر من خودم را برای این روزها آماده نکرده بودم هرگز وارد صحنه نمی شدم.

فرمانده اسبق سپاه افزود: 20 سال است ذهن ، مطالعه و تمرکز خود را بر روی اقتصاد گذاشته ام. جنگ که تمام شد من مطمئن شدم کمین گاه بعدی ملت ایران اقتصاد است و بخاطر همین رفتم و اقتصاد خواندم.

*مقایسه اقتصادی رضایی با دیگر کاندیداها از زبان خودش

این دکترای اقتصاد در خصوص توانمندی اقتصادی خود  گفت: از سپاه که بیرون آمدم رفتم کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام و 15 سال ریاست آن را به عده داشتم.آقای هاشمی کمیسیون زیربنایی،آقای روحانی کمیسیون سیاسی-امنیتی ، آقای ولایتی کمیسیون فرهنگی و آقای صادق لاریجانی کمیسیون حقوقی وقضایی را به عهده داشتند و من به دلایلی که عرض کردم اقتصاد را انتخاب کردم چون از آینده و کمین گاه بعدی خبر داشتم.

 

*عمر دولت بعدی در صورت قوی نبودن بیشتر از دو سال نخواهد بود

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: اگر دولت قوی تشکیل نشود هر دولتی دیگری بر سر کار بیاید بیش از 2 سال سرپا نخواهد بودو در سال دوم آنقدر فشار مشکلات زیاد می شود که مجبور به استعفا و کناره گیری می شود.

وی افزود: اما من که آبرویم را کف دستم گذاشتم مطمئن هستم و با چشم روشن می گویم که می توانیم از این سختی ها به سلامتی عبور کنیم.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۷
0
0
درود بر فرزند خوزستان حاج محسن رضایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
0
0
احسنت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
0
0
ای بووووووق!
:
:
:
آخرین اخبار