تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۳۳۱۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابن‌قاسم: برای کسب سهمیه ناامید نیستیم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای کسب سهمیه ناامید نیستیم و با قدرت کارمان را ادامه می‌دهیم.

حسین ابن‌قاسم در مورد تساوی 2 بر 2 فولاد مقابل صبای قم گفت: تمام تمریناتمان را روی کارهای هجومی انجام دادیم و می‌خواستیم در این مسابقه به پیروزی برسیم. متأسفانه بخت یارمان نبود و نتوانستیم آن کاری را که باید انجام دهیم. در نیمه اول، پورخسروانی موقعیت خوبی را از دست داد و در 20 دقیقه پایانی بازی سه موقعیت خوب درون محوطه 6قدم داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

وی در مورد شرایط بد آب و هوایی روز گذشته اهواز و اینکه آیا شرایط مسابقه وجود داشت، عنوان کرد: این شرایط برای ما عادی است و بدتر از این اتفاق را هم دیده‌ایم. تشخیص این موضوع بر عهده داور است، جالب است بدانید که ظهر بازی در هتل اخبار تماشا می‌کردم که در گزارش تصویری آب و هوا شناسی نشان داده شد که در اهواز بارندگی وجود دارد. البته باید بگویند که بارندگی تنها باران نیست و شاید منظور آنها بارندگی خاک بوده چرا که ما هرچه به هوا نگاه کردیم غیر از خاک و گردوغبار چیزی نمی‌دیدیم.

سرپرست فولاد در مورد اینکه آیا تیمش می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند، اظهار داشت: نا امید نیستیم اگر بتوانیم سه بازی پایانی‌مان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و تراکتورسازی نیز لغزش داشته باشد به جایگاه سوم برسیم اما اگر آنها روی روند پیروزی گام بردارند در همین جایگاه چهارم باقی خواهیم ماند. همیشه گفتم از تیم‌های پایینی‌ خودمان می‌ترسم. سه تیم بالاتر از فولاد را شکست دادیم و تیم پنجم جدول نفت تهران را هم در دو رفت برده‌ایم. هیچ ترسی نداریم و با امید به خدا کارمان را با قدرت رو به جلو می‌بریم.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار