تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۳۳۴۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سادات ابراهیمی:
امیال شخصی در تائید صلاحیتها فراموش شود/همه سلائق در انتخابات شوراها شرکت کنند
اکنون که این اختیار به شما سپرده شده که نسبت به صلاحیت افراد در چارچوب قوانین اظهارنظر کنید باید با حساسیت بالا نسبت به این کار اقدام شود زیرا هرگونه تخطی در این کار به نوعی تضییع حق الناس است و ما باید در پیشگاه خدا جوابگوی این رفتار خود باشیم / امیال شخصی و هوای نفس نباید وارد کار تائید صلاحیت افراد شود و در این کار افرادی که مسئول تائید صلاحیتها هستند باید آخرت خود را در نظر بگیرند
رئیس شورای مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان خوزستان گفت: افراد مسئول تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات، باید امیال شخصی خود را در تائید صلاحیت اشخاص فراموش کنند.

حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی شامگاه شنبه در همایش روسای هیئتهای نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای استان خوزستان اظهار کرد: رعایت قانون و مقررات از سوی رهبران انقلاب از جمله امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره مورد تاکید قرار گرفته و موارد فراوانی در خصوص حساسیت آنها در خصوص رعایت قانون وجود دارد.

http://multimedia.mehrnews.com/Original/1392/01/18/IMG01255629.jpg

وی افزود: بر همین اساس تمام دست اندرکاران کشور از جمله برگزارکنندگان انتخابات شورای اسلامی باید رعایت قانون و دفاع از حقوق مردم را در راس برنامه های خود قرار دهند به همین دلیل من افراد حاضر را به رعایت جدی و بدون نقص قانون در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت می کنم.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اکنون که این اختیار به شما سپرده شده که نسبت به صلاحیت افراد در چارچوب قوانین اظهارنظر کنید باید با حساسیت بالا نسبت به این کار اقدام شود زیرا هرگونه تخطی در این کار به نوعی تضییع حق الناس است و ما باید در پیشگاه خدا جوابگوی این رفتار خود باشیم.

سادات ابراهیمی تاکید کرد: امیال شخصی و هوای نفس نباید وارد کار تائید صلاحیت افراد شود و در این کار افرادی که مسئول تائید صلاحیتها هستند باید آخرت خود را در نظر بگیرند.

رئیس شورای مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: باید به گونه ای برای این انتخابات برنامه ریزی کنیم که یک حماسه سیاسی دیگر در این انتخابات خلق کنیم ضمن اینکه همه سلایق سیاسی نیز باید در این انتخابات به صورت فعال حضور داشته باشند.

مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
2
1
راجع به همه چی اظهار نظر می کنه سادات ابراهیمی بجز راجع به مردم شوشتر و آب شور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
0
2
آقاي سادات كل دار و ندارم رو گذاشتم تو مسكن مهر شوشتر
تو رو خدا پيگيري كن تحويلمون بدن
اگه خاك خريده بودم الان چندتا درخت توش در اومده بود
:
:
:
آخرین اخبار