تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۳۳۵۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تماشاگران داماش بايدشرمنده‌ي رفتارشان باشند
 هافبک پرسپوليس مي‌گويد با پاي مصدوم و به خاطر هواداران برابر داماش به ميدان رفته است.

رضا حقيقي، درباره ديدار تيمش برابر داماش در جام حذفي گفت: بازي خوبي نبود و از کيفيت خوبي برخوردار نبود. البته فراموش نکنيد در چمن مصنوعي نمي‌توان کيفيت هميشگي را داشت. از سوي ديگر ما با استرس زيادي بازي کرديم و دليل اين استرس اهميت بالاي اين ديدار بود. ما مي‌خواهيم فصل را به خوبي به پايان برسانيم و همين مسئله استرس زيادي به ما وارد کرد.

او در ادامه درباره مصدوميتش صحبت کرد و افزود: من تا حد زيادي پيش از اين ديدار درگير مشکلم با پايم بودم. سه پزشک معتبر در ايران از من خواستند تا در اين بازي به ميدان نروم و اعتقاد داشتند که بازي در اين ديدار براي آينده‌اي خطرناک است چرا که زانوي من همچنان آسيب ديده است و با فشار بر روي زانو مي‌توانست خطر بيشتري ايجاد شود. پاي سالم در زمين چمن مصنوعي آسيب مي‌بيند و چه برسد به پاي آسيب ديده.

هافبک دفاعي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که با اين اوصاف پس چرا به ميدان نرفته، گفت: شرايط پرسپوليس شرايط خاصي است و به خاطر سردار رويانيان، گل‌محمدي و تماشاگران خونگرم پرسپوليس خواستم بازي کنم. شايد اگر کسي ديگري جاي من بود، به ميدان نمي‌رفت چرا که رباط زانويم مشکل داشت و با آسيب ديدگي جديد شايد براي هميشه از فوتبال محروم مي‌شدم اما به خاطر درد شديد زانو در اواسط بازي تعويض شدم.

او در ادامه باز هم به بازي پرسپوليس و داماش اشاره کرد و افزود: بايد در اين ديدار پيروز مي‌شديم و اعتقاد دارم يک جام در اين فصل حق پرسپوليس است. اين جام متعلق به هواداران و سردار رويانيان است. هواداران به اين دليل که از ابتداي فصل سختي زيادي کشيده‌اند و سردار نيز به خاطر وقت و انرژي زيادي که براي پرسپوليس در اين فصل گذشته است. سردار در حال ساختن يک پرسپوليس جديد است.

حقيقي در پايان با انتقاد از فحاشي تماشاگران داماش به سيد جلال حسيني و سردار رويانيان، بيان داشت: اين وضعيت قابل قبول نيست. اين نمي‌شود که به ناموس بازيکن حريف فقط به اين خاطر که برابر تيم شما بازي مي‌کند بي‌احترامي شود. متاسفانه شاهد حرف‌هايي بوديم که هر کس در هر مقامي نمي‌تواند تحمل کند. سيد جلال مستحق اين فحاشي‌ها نبود و تماشاگران داماش بايد شرمنده‌ي رفتارشان باشند.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار