تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۳۳۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
غده2کیلویی درصورت دختر 8ساله/ عکس
یک دختر اهل اوگاندا که یک غده حدود 2 کیلوگرم در صورتش داشت پس از انجام عمل موفقیت آمیزش در لندن می تواند بار دیگر لبخند بزند.
 
این دختر اوگاندایی هشت ساله داخل صورت خود یک غده به وزن 1.8 کلیوگرم داشت که اگر رشد آن ادامه می یافت زندگی وی در معرض خطر قرار داشت.
 
ترینی آموهیرو  هشت ساله به همراه سارا، مادر 30 ساله خود به لندن آمد تا این عمل دشوار را انجام دهد.
 




مادرش در این رابطه گفت: رشد این غده صورت ترینی را تحت سلطه قرار داده بود ، ما حتی جرأت نگاه کردن به صورت وی را هم نداشتیم، بی شک بدون دریافت این کمکها وی جان خود را از دست می داد.
 
تصویر سمت چپ زمانی را نشان می دهد که ترینی برای انجام عمل جراحی به لندن آمد، تصویر سمت راست عمل موفقیت آمیز روی صورت وی را نشان می دهد
 
یکی از آرزوهای ترینی تماشای یک مسابقه فوتبال تیم چلسی بود که این آرزو پس از عمل 15 ساعته وی محقق شد
 
مادر ترینی گفت: وقتی که ترینی از اتاق عمل بیرون آمد نمی توانم بگویم که چقدر خوشحال بودم، با نگاه به صورت وی نمی توانستم این تغییر شکل را باور کنم.
 
از چهار سالگی، ترینی با یک تومور نادر در صورت خود زندگی کرده بود. این تومور fibrous dysplasia نامیده می شود.

 


پس از جراحی موفقیت آمیز 15 ساعته در بیمارستان چلسی و وستمینیستر، ترینی با ستارگان مورد علاقه خود در تیم فوتبال چلسی دیدار کرد.
 
این جراحی با مساعدت بنیاد خیریه رویارویی با دنیا در بریتانیا امکان پذیر شد تا ترینی هشت ساله از اوگاندا برای درمان به بریتانیا سفر کند.
 
اگرچه این دختر باید دو عمل جراحی کوچک دیگر هم انجام دهد، اما وی آینده روشنی را برای خودش درنظر گرفته است و امیدوارانه اظهار داشت اکنون می توانم به راحتی غذا بخورم و بی صبرانه منتظر بازگشت به مدرسه هستم.
 
ترینی عمل جراحی موفقیت آمیز خود را جشن گرفته است



این جراحی 65 هزار پوند هزینه در بر داشت اما تیم جراحی توافق کرد که وقت خود را به طور رایگان به ترینی بدهد.
 
گراهام بانتون مدیر بنیاد خیریه "رویارویی با جهان" اظهار داشت که در نتیجه این جراحی ترینی می تواند آینده خود را تغییر دهد و ثابت کند که چقدر هوشمند و مصمم است.
 
هرساله این بنیاد خیریه به کودکان سراسر جهان که دچار از شکل افتادگی شدید صورت هستند کمک می کند.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: غده
:
:
:
آخرین اخبار