تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۳۳۹۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استقلال در یک قدمی لیگ برتر/ سقوط حفاری و یادآوران شلمچه به دسته 2
از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز استقلال خوزستان در ساری برابر سایپا متوقف شد، حفاری در اهواز برابر ایرانجوان به تساوی رسید و یادآوران شلمچه با سه گل مغلوب ماشین‌سازی شد

از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور امروز استقلال خوزستان در ساری برابر سایپا متوقف شد، حفاری در اهواز برابر ایرانجوان به تساوی رسید و یادآوران شلمچه با سه گل مغلوب ماشین‌سازی شد.

تیم استقلال خوزستان در حالی که می‌توانست با پیروزی در بازی امروز خود در ساری به طور مستقیم راهی لیگ بر‌تر شود، سرنوشت خود را به هفته پایانی در اهواز و در مقابل فولاد یزد سپرد.

آبی‌های اهواز در حالی که بازی را طوفانی آغاز کردند، خیلی زود و در دقیقه 10 به وسیله محمد معاوی به گل رسیدند، اما شادی لاجوردی‌پوشان طولی نکشید و آن‌ها در دقیقه 20 بازی گل تساوی را از حریف خود دریافت کردند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

ملی حفاری، دیگر نماینده خوزستان در اهواز میزبان تیم ایرانجوان بوشهر بود که تا دقیقه 55 این مسابقه با یک گل از حریف خود عقب بود که در این دقیقه سیامک نعمتی این تیم را از شکست نجات داد.

با این تساوی ملی حفاری اهواز نیز به طور قطع از رقابت‌های لیگ دسته اول کنار رفت و فصل آینده را باید در لیگ دسته دو به سر ببرد.

تیم یادآوران شلمچه دیگر نماینده استان خوزستان بود که از هفته‌ها قبل سقوطش به دسته پایین‌تر محرز شده بود در تبریز میهمان شهرداری این شهر بود.

تیم یادآوران در نمایشی بسیار ضعیف در مقابل شهرداری تبریز با حساب سه بر صفر مغلوب شد تا با این نتیجه زنگ خطر را برای هم‌استانی مدعی خود استقلال خوزستان به صدا درآورد تا رقیبی جدی را در راه رسیدن مستقیم به لیگ بر‌تر پیدا کند.

بدین ترتیب در پایان هفته بیست و پنجم، دو تیم خوزستانی حفاری و یادآوران شلمچه به دسته پایین‌تر سقوط کردند و تیم‌های استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان در آستانه صعود به لیگ بر‌تر قرار گرفتند و سرنوشت استقلال اهواز تیم پیر و ریشه‌دار فوتبال کشور به هفته پایانی مسابقات کشیده شد.

در روز دوم از هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول و در گروه دوم این رقابت‌ها استقلال خوزستان در ساری در مقابل سایپا شمال با حساب یک بر یک متوقف شد، حفاری در اهواز و در مقابل ایرانجوان بوشهر یک بر یک به تساوی رسید و یادآوران شلمچه در تبریز با سه گل از شهرداری تبریز شکست خورد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار