تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۱:۴۸
کد خبر: ۳۴۰۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نگاهي به بازيهاي هفته سي و دوم ليگ برتر
هفته سي و دوم ليگ برتر با انجام شش ديدار روز جمعه آغاز مي‌شود.
هفته سي و دوم ليگ برتر جمعه با انجام شش مسابقه و در غياب استقلال، سپاهان و تراکتورسازي مثلث مدعي قهرماني آغاز مي‌شود. نگاهي به اين شش بازي مي‌اندازيم؛

فجرسپاسي - مس ؛ کرماني‌ها به دنبال جايگاه پرسپوليس

فجرسپاسي با 37 امتياز در رده دوازدهم جدول است و براي اينکه حتي روي کاغذ هم در خطر سقوط نباشد در اين بازي خانگي به دنبال پيروزي است. فجري‌ها در ورزشگاه خانگي و چمن مصنوعي مي‌توانند از هر تيمي امتياز بگيرند. به اين ترتيب مس کرمان روز سختي را در شيراز دارد. مس اگر در اين بازي پيروز شود ممکن است به رده ششم صعود کند و جاي پرسپوليس را بگيرد البته در صورتي که سرخپوشان نتوانند در اصفهان پيروز شوند.

ذوب‌آهن - پرسپوليس؛ بازي دستگرمي سرخپوشان

ذوب‌آهن براي بقا در ليگ برتر و افزايش فاصله‌اش با تيم پانزدهم جدول آلومينيوم هرمزگان بايد در اصفهان برابر پرسپوليس به پيروزي برسد. از سويي ديگر سرخپوشان تهراني که خود را براي فينال جام حذفي آماده مي‌کنند، مي‌خواهند در سه ديدار پاياني ليگ هم نتيجه‌اي شايسته بگيرند. هرچند گل‌محمدي پس از فيناليست شدن تيمش گفت بازي‌هاي ليگ براي پرسپوليس دستگرمي است.

سرخپوشان در جام حذفي ذوب‌آهن را در اصفهان شکست داده بودند اما اين بازي براي ذوبي‌ها بسيار حساس‌تر از جام حذفي است و در صورت شکست شرايط‌شان در ليگ سخت‌تر مي‌شود بنابراين ذوب‌آهن با تمام توان در اين بازي به ميدان خواهد آمد. پرسپوليس اگر پيروز شود در نهايت ممکن است شانس پنجمي در ليگ را داشته باشد.

نفت تهران - داماش گيلان؛ تلاش براي حفظ سيزدهمي و پنجمي

داماش پس از شکست در نيمه‌نهايي جام حذفي از نظر روحي دچار افت شد اما داماشي‌ها براي اينکه همچنان در ليگ برتر بمانند و خطر سقوط تهديدشان نکند بايد در تهران امتياز بگيرند تا سيزدهم باقي بمانند. نفت هم براي حفظ رتبه پنجمي خود تلاش مي‌کند.

صباي قم - سايپا؛ بازي بدون حساسيت

نبرد تيم‌هاي نهم و دهم جدول حساسيتي ندارد و بازيکنان و مربيان دو تيم فقط براي شايستگي‌هاي فني خود تلاش مي‌کنند. هيچکدام از اين دو تيم دغدغه سقوط و صعود ندارند. صبا در رده دهم و سايپا نهم است. مرفاوي اعلام کرده باشگاه صبا براي فصل آينده با او مذاکره نداشته با اين حال تلاش مي‌کند که در بازي‌هاي آخري که در صبا مربي است نتايج قابل قبول‌تري بگيرد.

ملوان - پيکان؛ آخرين اميد پيکان

درودگر مديرعامل ملوان بعد از شکست برابر آلومينيوم از هواداران تيمش عذرخواهي کرد و به آنها قول داد در هفته‌هاي آخر ليگ اين تيم بهتر نتيجه بگيرد هرچند بعد از جدايي فرهاد پورغلامي ملوان نتايج مطلوبي نگرفت. با اين حال محمد احمدزاده که پايش هم شکسته تلاش مي‌کند در اين بازي خانگي سه امتياز را بگيرد. پيکان هم اگر در اين بازي بازنده شود اميدهاي کمرنگش براي بقا به ياس تبديل مي‌شود. بايد ديد پيکان مي‌تواند از بندر انزلي به سلامت عبور کند.

نفت آبادان - راه‌آهن؛ در انتظار يک بازي زيبا و هجومي

نفت آبادان آخرين تيم جدول ليگ برتر همچنان اميدوار است که تعداد تيم‌هاي ليگ برتر کاهش پيدا نکند و اين تيم کورسويي از اميد براي بقا و رسيدن به پلي‌آف داشته باشد به همين دليل هم مسئولان باشگاه پاداش ويژه‌اي براي سه بازي آخر نفت در نظر گرفته‌اند ولي علي دايي هم نمي‌خواهد در ليگ برتر بازنده باشد. بنابراين انتظار مي‌رود در اين بازي شاهد يک بازي زيبا باشيم. مسابقه‌اي که نفت در آن سراسر حمله خواهد بود.

:
:
:
آخرین اخبار