تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۳۴۱۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز روند اجرایی انتخابات شوراها در دزفول
 فرماندار ویژه دزفول گفت:روند اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور ساعت 9 صبح روز چهارشنبه در دزفول آغاز شد.

ˈعبدالرضا احسانی نیا ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نخستین گام از روند اجرایی انتخابات شوراها در دزفول اسامی 30 نفر معتمد برای تشکیل هیات اجرایی انتخابات شوراها و بررسی صلاحیت آنها توسط بخشداران و فرماندار اعلام شد.

وی افزود: پس از بررسی صلاحیت معتمدین، هیات اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان دزفول تشکیل می شود.

فرماندار ویژه دزفول گفت: چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در 9 شهر شمس آباد ، صفی آباد ،میانرود ، شهر امام ( دز آب ) ، سیاه منصور ، چغامیش ، حمزه ، سالند و دزفول برگزار می شود.

وی افزود:ثبت نام از داوطلبان حضور در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی از روز دوشنبه 26 فروردین آغاز می شود و داوطلبان پنج روز برای ثبت نام فرصت دارند.

احسانی نیا گفت: هفت هزار نفر عوامل اجرایی ، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را در حوزه انتخابیه شهرستان دزفول بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره ، انتخابات شوراها در روستاهای بالای 20 خانوار نیز برگزار می شود افزود: با توجه به افزایش تعداد شهرهای شهرستان دزفول از چهار به 9 شهر لذا به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات در این حوزه انتخابیه،برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته است.

وی افزود:به منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات و با توجه به حجم بالای کار در شهرستان دزفول برنامه ریزی لازم از نظر سخت افزاری و نرم افزاری صورت گرفته است.

فرماندار دزفول از تشکیل نشست هماهنگی با هیات های نظارت در روز گذشته خبر داد و گفت:حفظ امانتداری ، همدلی ، مساعدت و برگزاری انتخاباتی باشکوه با حضور حداکثری مردم ، شاخص های برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در دزفول است.

چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد ماه 92 برگزار می شود.

تعداد اعضای شوراهای اسلامی شهر دزفول در این دوره از انتخابات سیزده نفر می باشد.
مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
رقیه رستمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
0
0
ما خواهان دزفولی متحد و همگرا و آباد هستیم
:
:
:
آخرین اخبار