تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۲
کد خبر: ۳۴۲۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئيس الهلال:در ايران خطر مرگ ما را تهديد مي‌کرد
 اگر يک ناظر کارکشته و بي‌طرف و يا داور قاطع در بازي حضور داشت، مطمئنا از ادامه بازي جلوگيري به عمل مي‌آورد

 شب گذشته تيم فوتبال الهلال عربستان موفق شد در ورزشگاه آزادي انتقام شکست خانگي خود برابر استقلال را با اشتباه آبي‌پوشان پايتخت را بگيرد و بار ديگر به کورس رقابت براي صعود به مرحله‌ي حذفي بازگردند. پس از اين صعود که به نظر به شدت براي عربستاني‌ها شيرين بوده است، رئيس اين باشگاه متمول عربستاني در مصاحبه اي با روزنامه‌ي الجزيره شرکت کرد.

به گزارش گل، رئيس باشگاه الهلال امير عبدالرحمن ابن مساعد تاکيد کرد: الهلال ديروز عصر برتري خود بر استقلال را ثابت کرد، و مشخص کرد که نتيجه بازي رفت تعيين‌کننده نتيجه نهايي نيست.

وي در گفت و گو با الجزيره گفت: از خدا به خاطر اين پيروزي مهم سپاسگزاريم، همچنين از بازيکنان، کادر فني واداري نيز بخاطر تلاش زياد و ملموس آنان کمال تشکر را دارم. وي افزود: الهلال در مسابقه ديروز کاملا سوار بر توپ و ميدان بود، فرصت هاي زيادي را کسب کرديم و مي توانستيم از همان ابتداي بازي نتيجه را قطعي کنيم ... به هرحال مهم اين است که سه امتياز خوب از اين بازي گرفتيم.

وي در ادامه اينگونه بيان کرد: سرنوشت گروه بعد از پيروزي ما و موفقيت الريان بر العين بسيار مبهم شده است. چرا که الان هر چهار تيم شانس صعود دارند. کار سختي پيش براي صعود پيش رو داريم، و بايد بر روي دو بازي باقي مانده تمر کز کنيم ، اگر در اين دو بازي پيروزشويم صعود خود به مرحله 16 را مسجل کرده ايم.

رئيس باشگاه الهلال از مسايل به وجود آمده در برابر چشمان ناظر ديدار وداور ابراز ناراحتي و عصبانيت  کرد و گفت : اگر يک ناظر کار کشته و بي طرف و يا داور قاطع در بازي حضور داشت، مطمئنا از ادامه بازي جلوگيري به عمل مي آورد. چرا که مسايلي که به وجود آمد اصلا ورزشي نبود و ربطي به ورزش نداشت. درطي ديدار خطر جان بازيکنان وافراد تيم را تهديد مي کرد، اين مساله را همه از طريق مانيتور ديدند!

وي افزود: داور ديدار در بسياري از تصميماتش کاملا به ضرر الهلال صوت مي زد، مشخص ترين اين موقعيت ها وقتي بود که دفاع استقلال بازيکن کره اي ما پيونگ را نقش زمين کرد، او در اين برخورد مستحق کارت زرد دوم و اخراج بود. ولي داور اين کار را نکرد، مساله بعدي وقت تلف شده عجيب و غريبي بود که داور ديدار براي اين بازي تعيين کرد.


:
:
:
آخرین اخبار