تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۳۴۳۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛
فیلم/صعود سخت بارسا به نیمه نهایی/ خط و نشان بایرن با حذف یوونتوس
بارسلونا و بایرن مونیخ هم به جمع رئال مادرید و دورتموند پیوستند تا نمایندگان اسپانیا و آلمان نیمه نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کنند.
در دومین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیمهای بارسلونا و بایرن مونیخ با برتری در مجموع دو بازی به نیمه نهایی صعود کردند. اطلاعات و نتایج کامل لیگ قهرمانان اروپا را در اینجا ببینید.

در ورزشگاه نوکمپ بارسلونا که در بازی رفت برابر پاری سن ژرمن به تساوی 2 بر 2 رسیده بود، این بار به تساوی 1 بر 1 رسید تا به لطف گل زده در خانه حریف به مرحله بعد صعود کند.



در این بازی بارسلونا چند تغییر نسبت به ترکیب ثابت بازی‌های گذشته خود داشت و لیونل مسی بهترین بازیکن خود را به دلیل مصدومیت روی نیمکت گذاشته بود.

نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در اوایل نیمه دوم برخلاف جریان بازی این پاری سن ژرمن بود که روی ضدحمله به گل رسید؛ در دقیقه 50 پاس زیبای زلاتان به خاویر پاستوره آرژانتینی رسید تا این بازیکن با یک ضربه چیپ دروازه بارسلونا را باز کند.

چند دقیقه بعد ویلانووا دست به کار شد و لیونل مسی را به میدان آورد. دقیقه 64 مسی اولین خطر جدی را ایجاد کرد و می توانست روی شوت برگشتی اینیستا بارسا را به گل برساند که موفق نبود.

مسی دقیقه 71 تاثیر خود را نشان داد و  روی حرکت او بارسلونا به گل حیاتی رسید. حرکت مسی با جا گذاشتن مدافع مستقیم از پشت محوطه جریمه توپ را در عمق برای ویا فرستاد و این بازیکن هم با پاس رو به عقب پدرو را در موقعیت شوت زنی قرار داد و پدرو هم با یک ضربه دقیق اولین گل خود را در لیگ قهرمانان امسال به ثمر رساند.

دقیقه 82 آنجلوتی آخرین تعویضش را انجام داد و بکام را به میدان آورد. اما ورود بازیکن سابق رئال مادرید نیز سودی برای پاریسن ژرمن نداشت و حملات کم اثر آنها بی نتیجه ماند تا PSG با شایستگی از گردونه بازی ها حذف شود.

بایرن مونیخ مقتدرانه به نیمه نهایی رسید

در دیگر دیدار همزمان امشب تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا در حالی در ورزشگاه دل‌آلپی از بایرن مونیخ پذیرایی می‌کرد که در بازی رفت و در ورزشگاه آلیانس آرنا با نتیجه 2 بر صفر از باواریایی‌ها شکست خورده بود.

در این دیدار بیانکونری بازی را هجومی آغاز کرد و خیلی سریع توپ و میدان را در اختیار گرفت اما نتوانست موقعیت جدی را روی دروازه بایرن خلق کند و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم مسابقه یوونتوس بیشتر حمله می کرد و دقیقه 53 کوالیارلا فرصت طلایی گلزنی را برای یوونتوس از دست داد.

دقیقه 64 ماریو ماندزوکیچ کروات کار یووونتوس را تمام کرد و بایرن را به گل رساند. با این گل یوونتوس برای صعود به مرحله بعد باید 4 گل به ثمر می رساند.



دقیقه 83 ماندزوکیچ گلزن مسابقه تعویض شد. البته این بازیکن در این دیدار دو اخطاره شد و بازی رفت دور نیمه نهایی را از دست داد.

دقیقه 90 کلودیو پیزارو تازه وارد گل دوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند تانتیجه بازی رفت تکرار شود.

بدین ترتیب بایرن مونیخ موفق شد با نتیجه 4 بر صفر در مجموع 2 بازی رفت و برگشت یوونتوس را حذف کرده و مقتدرانه به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

به این ترتیب تیم های رئال مادرید، بروسیا دورتموند، بارسلونا و بایرن مونیخ به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند و قرعه کشی این مرحله جمعه هفته جاری در نیون سوئیس برگزار می شود.
:
:
:
آخرین اخبار