تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۳۴۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز ثبت‌ نام کاندیداهای خوزستان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر
دبیر ستاد عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان از آغاز ثبت‌نام کاندیداهای خوزستان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر این استان تا یکم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری خبر داد.

محمد خانچی اظهار کرد: مردم خود بر اساس تشخیص فردی و جمعی افراد صالح، سالم و متخصص را برای در دست گرفتن امور جاری شهری برای ثبت نام کاندیداتوری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تشویق کنند.

وی با اشاره به اینکه شوراهای اسلامی جایگاهی برای خدمت به مردم است، گفت: شوراهای اسلامی جایگاهی برای خدمت به مردم است و افراد با دید اداری به این جایگاه نگاه نکنند.

دبیر ستاد عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: باید در راستای رفع مشکلات و معضلات مردم تلاش شبانه‌روزی کرد و این وظیفه برعهده شوراهای اسلامی شهر و روستا گذاشته شده است.

خانچی با اشاره به اینکه متخصصان باید به شوراهای شهر راه پیدا کنند، افزود: باید کوشید تا افراد متخصص و دارای سلامت نفس برای حضور در شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کنند.

وی گفت: در بررسی ملاقات رهبر معظم انقلاب با اعضای شوراهای اسلامی شهر ایشان به اعضای منتخب شوراهای شهر توصیه می‌کند که شکرخدا کنید که توفیق خدمت به مردم را به‌دست آورده‌اید.

دبیر ستاد عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خوزستان افزود: باید افراد متخصص و دارای سلامت نفس خود را در معرض رای مردم قرار دهند و از عدم انتخاب شدن و ... ترس و واهمه‌ای نداشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر و روستا محلی برای تسهیل مشکلات مردم و برنامه‌ریزی محلی برای ارتقای سطح شهرها و روستاها است و باید به این وظیفه نیز در انتخاب اعضای شوراهای اسلامی نیز توجه کرد.

  ثبت‌نام کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا از امروز در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور آغاز شده است و تا یکم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری نیز ادامه خواهد داشت.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
0
0
من دوست دارم که حاج قاسم حریزاوی در شورای شهر اول بشود.
:
:
:
آخرین اخبار