تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۳۴۸۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسامی هیئت اجرایی انتخابات شوراهای شوش

فرماندار شوش گفت: هیئت هشت نفره اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شوش با حضور معتمدان در فرمانداری انتخاب شده‌اند.

عبدالرضا سعیدی‌نیا اظهار کرد: شرایط ستاد انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شوش فراهم شده و همه اقدامات در این باره براساس قانون انجام شده است.

وی با اشاره به بندهایی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: برای تعیین اعضای هیئت اجرایی شهرستان شوش، هیئت 30 نفره معتمدین این شهرستان تشکیل شد و از میان این افراد هشت نفر اعضای حقیقی این هیئت انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شوش با اشاره به اینکه این هیئت اجرایی دارای اعضای حقوقی نیز است، گفت: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان شوش، رئیس اداره ثبت احوال و فرماندار شوش نیز عضو این هیئت هستند.

وی با اشاره به اسامی اعضای حقیقی هیئت هشت نفره معتمدین شهرستان شوش افزود: عبدالعظیم آل‌کثیر، هوشنگ احمدی، مهدی چنانی، عباس چنانی، رحیم انصاری، سلیمان دانش‌خواه، حمید توصیه و مجید دیناوندی اعضای حقیقی عضو هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان شوش هستند.

سعیدی‌نیا با اشاره به اعضای حقوقی هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شوش اذعان داشت: سیدعباس سید نور به عنوان رئیس اداره آموزش و پرورش این شهرستان و عبدالله آل‌کثیر به عنوان رئیس اداره ثبت احوال شوش در این هیئت اجرایی عضو هستند.

  ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از امروز در سراسر کشور آغاز شده است و تا روز یکم اردیبهشت‌ماه نیز به مدت هفت روز متوالی ادامه خواهد داشت.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
مهدی شوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
4
0
به طورحتم سیدعلی بیت سیدنور موفق میشه
اسکندر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
4
0
به امیدموفقیت احمدحمادی
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۵
2
0
مطمئن باشید آقای عبدالرسول کعب عمیر بعنوان نفراول انتخاب می شه
:
:
:
آخرین اخبار