تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۳۴۸۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسامی‌هیئت‌اجرایی‌انتخابات‌شوراهای اندیمشک

فرماندار اندیمشک از تشکیل هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان اندیمشک خبر داد.

خداداد محمدی اظهار کرد: اعضای هیئت اجرایی انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستای شهرستان اندیمشک تعیین شده است و در این باره براساس قانون و در فرصت تعیین شده اقدام شده است.

وی با اشاره به روند اجرای این بند قانون انتخابات گفت: در ابتدا 30 نفر از معتمدان شهرستان اندیمشک انتخاب شدند و این افراد برای تشکیل جلسه به فرمانداری اندیمشک مراجعه کردند.

محمدی خاطرنشان‌کرد: در نخستین جلسه شورای 30 نفره گروه هشت نفره هیئت اجرایی انتخابات شورای اسلامی شهر اندیمشک انتخاب شدند که این افراد با رای مستقیم اعضای هیئت 30 نفره انتخاب شدند.

وی با اشاره به اینکه در این باره تنها قانون انتخابات در نظر گرفته شده اضافه کرد: افراد انتخاب شده برای عضویت در هیئت اجرایی انتخابات اندیمشک شامل هرمز امینی، گودرز پارسامهر، ماشاالله مجیدی، رستم خوش‌خو، علیرضا فتحی، عادل نصیری، تراب بی‌باک و بهمن‌یار نورقلائی هستند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اندیمشک درباره اعضای حقوقی عضو ستاد انتخابات شهرستان اندیمشک نیز اضافه کرد: ایزدپور رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک، نیک‌فر رئیس اداره ثبت احوال و فرماندار اندیمشک نیز عضو هیئت اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر اندیمشک هستند.

وی تصریح کرد: در صورت هرگونه مشکل برای عدم حضور هرکدام از این افراد انتخابی، پنج نفر نیز به عنوان عضو علی‌البدل در کنار هیئت اجرایی حضور دارند تا به هیئت اضافه شوند و روند برگزاری انتخابات با مشکل مواجه نشود.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار