تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۳۴۸۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیش بینی 143 شعبه اخذ رای در شادگان
فرماندار شادگان گفت: 143 شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش بینی شده است.

عبدالزهرا سنواتی اظهار داشت: سال جاری با عنوان سال حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده است و بر این اساس باید تمام تلاش خود را برای تحقق این شعار به کار گرفت.

وی برگزاری انتخابات سالم و پرشور را از مهم ترین عرصه های حماسه سازی سیاسی برشمرد و افزود: برای برگزاری یک انتخابات سالم باید تدابیر لازم و برنامه ریزی دقیق انجام شود تا مردم با حضور جهادی خود در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق کنند.

فرماندار شادگان در ادامه گفت: برگزاری انتخابات در سال 92 یکی از حرکت های سیاسی نظام است که اولویت اول امور برای فراهم نمودن تمهیدات این حرکت بزرگ در کشور است.

نماینده عالی دولت در شهرستان شادگان تصریح کرد: انتخابات پیش رو اقتدار نظام را به جهان ثابت می کند.

فرماندار شادگان همچنین گفت: اعضای هیات اجرایی ستاد انتخابات شهرستان شادگان در جلسه ای با حضور 30 نفر از معتمدان این شهرستان برگزار شد وتعداد هشت نفر به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی و پنج نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار شادگان افزود: کار ثبت نام داوطلبان برای نمایندگی شوراهای اسلامی شهر و روستا دراین شهرستان از ساعت هشت صبح روز دوشنبه 26 فروردین ماه جاری همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

سنواتی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در دو بخش خنافره و دارخوین شهرستان شادگان نیز ستاد انتخابات تشکیل شده است دراین دو بخش نیز پس از برگزاری جلسه معتمدان اعضای اصلی و علی البدل هیات اجرایی جهت برگزاری انتخابات آتی انتخاب شدند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار