تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۳۵۱۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باهنر: هیچ قیمتی پایین نمی آید
یک نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به سخنان رییس‌جمهور در 22 بهمن که سه بار شعار زنده باد بهار را مطرح کرد، گفت: اگر منظور وی شعار انتخاباتی باشد اوج سوءاستفاده از امکانات دولتی است.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین برای چندمین بار در یک ماه اخیر به هاشمی توصیه کرد که نامزد انتخابات ریاست جمهوری نشود. او با بیان اینکه آقای هاشمی پدیده‌ای ویژه در کشور و انقلاب هستند و خدمات بسیار زیادی داشته‌اند که قطعا در این خدمات نقدهایی نیز به ایشان وارد است، گفت: اگر آقای هاشمی وارد میدان رقابت شود مجددا مورد نقد قرار می‌گیرد و شاید برخی حرمت‌شکنی کنند چرا که در این هشت سال خیلی‌ها نان رقابت با آقای هاشمی را خوردند و شاید مجددا این روند ادامه پیدا کند. من به عنوان یک مشاور صلاح نمی‌دانم آقای هاشمی به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری وارد شوند البته نباید فراموش کرد ایشان بیشترین ضربه‌ها را از اصلاح‌طلبان تندرو خورده‌اند که حرمت ایشان توسط آنها شکسته شد و باید گفت که آقای هاشمی می‌توانستند در سال 88 در جلوگیری از فتنه نقش پررنگی ایفا کنند اما سکوت معنادار ایشان اشتباه بزرگی بود که مرتکب شدند.

محمدرضا باهنر که پس از اتفاقات سال 88 از سوی برخی اصولگرایان نزدیک به دولت «ساکت فتنه» خوانده می​شد، در نشست خبری خود که در محل باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به کار بردن متعدد لغاتی همچون ساکتین فتنه مشکلی را حل نمی‌کند، در زمان این فتنه بزرگ ما مجلس را به کمک نمایندگان مجلس هشتم به خوبی اداره و مدیریت کردیم و تلاش این بود که افراد کمی به صفوف فتنه بپیوندند. با قاطعیت می‌گویم که اجازه ندادیم هیچ فتنه‌گری در مجلس به وجود بیاید.

خبرنگاری در سوال خود از باهنر تغییر رویه او را از سال 88 مطرح کرد و اینگونه گفت که باهنر قصد داشته در کلیپ تبلیغاتی میرحسین موسوی حضور داشته و در دولت موسوی پستی داشته باشد که باهنر در پاسخ به موارد مطرح شده، گفت: تمامی این موضوعات دروغ است و من از 30 سال قبل با میرحسین موسوی مخالف بودم و در سال 88 نیز من به این جمع‌بندی رسیدم که به آقای احمدی‌نژاد به دلایل مختلف نمی‌توانم رای دهم و به محسن رضایی رای دادم که از رای خود پشیمان نیستم.

گزیده سخنان وی  از این قرار است:

·          ائتلاف پنج‌گانه قبل از آغاز ثبت‌نام کاندیداتوری ریاست‌جمهوری به نظر واحد می‌رسد، توصیه می‌کنم سایرین نیز به نظری واحد برسند که حداکثر در زمان ثبت‌نام سه کاندیدا وجود داشته باشد که بتوان در شرایط بعدی تصمیم بهتری برای انتخابات گرفت.

·         {در واکنش به برگزاری همایشی توسط دولت در آخر هفته} دولت می‌تواند مثل تمامی مردم گرایش سیاسی داشته باشد اما نباید از امکانات مادی و معنوی کشور برای کارهای انتخاباتی استفاده کند. ضرورت تجمع 100 هزار نفری در یک ورزشگاه را نمی‌دانم، این همایش حتی اگر برای انتخابات هم نباشد ممدوح نیست.

·         تنوع کاندیداها می‌تواند به فرصت تبدیل شود اما اگر به درستی مدیریت نشود قطعا تهدید بزرگی است که با فرآیندی عاقلانه باید تعداد این کاندیداها ریزش پیدا کند تا به روند درستی برسیم.

·         شاید 1+5 در این مذاکرات به دنبال فرصت است و منتظر انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران، اما با انتخابات ریاست‌جمهوری نیز چیزی تغییر نخواهد کرد و هیچ کس از این حق نمی‌گذرد چرا که امتیازات باید در هر شرایطی دو طرفه داده شود.

·         {آیا در صورت رییس‌جمهور شدن شما قیمت‌ها کاهش می‌یابد؟}  متاسفم این را بگویم اما تورم منفی در هیچ کشوری وجود ندارد و قیمت‌ها پایین نمی‌آیند اما ممکن است تورم یک رقمی شود البته نباید فراموش کرد که تورم موجود قطعا به دلیل سوء مدیریت بوده در حالی که تحریم‌ها 30 تا 35 درصد بیشتر موثر نبوده است.

·         آخرین خبر من این است که لاریجانی و هاشمی نمی‌آیند اما شاید نظر آنها عوض شود که قطعا ترکیب رقابت‌ها تغییر خواهد کرد و با حضور آقای هاشمی رقابت اصولگرایان تغییر می‌کند.

·         با وجود اختلافاتی که با جبهه پایداری داریم آنها را از جرگه اصولگرایان خارج نمی‌دانیم و حاضر به ائتلاف با آنها هستیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۸
0
0
هم اکنون در ژاپن و آلمان تورم منفی موجود است واین دوکشور تلاش می کنند تا با مثبت کردن آن از کاهش تولید جلوگیری کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۰
0
0
آقای باهنر آیا چهار سال پیش هم می گفتید دولت نباید از امکانات دولتی برای تبلیغات استفاده کنید؟؟!!!
یا حالا تازه یادتان آمده استفاده از بودجه دولتی برای تبلیغات، تخلف انتخاباتی است؟!
:
:
:
آخرین اخبار