تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۳۵۲۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرقت مسلحانه نافرجام از طلافروشي در اهواز
فرمانده انتظامي اهواز گفت:چند فرد ناشناس كه صورت‌هاي خود را با نقاب پوشانده بودند، اقدام به سرقت مسلحانه از يك طلافروشي در محله كيان اهواز کردند که اين سرقت با هوشياري مامور محافظ نافرجام ماند.

سرهنگ سيدحسين سيدحقيقي اظهار كرد:سارقان كه سوار بر يك دستگاه خودروي پژو پارس و يك موتورسيكلت بودند با تيراندازي به سمت شيشه‌هاي مغازه طلافروشي و مردم رهگذر ضمن ايجاد رعب و وحشت قصد سرقت داشتند كه با واكنش "استوار سعيدي" كه به عنوان مامور محافظ در محل حضور داشت مواجه شدند.
وي افزود:پس از رد و بدل شدن چند تير، سارقان از محل متواري و مامور محافظ كه در جريان تيراندازي از ناحيه پيشاني به صورت سطحي زخمي شده بود به بيمارستان انتقال يافت.
فرمانده انتظامي اهواز با اشاره به تشکيل اکيپ ويژه از پليس‌هاي تخصصي اطلاعات و آگاهي و ماموران كلانتري عنوان كرد:ماموران پليس با انجام کارهاي اطلاعاتي و پليسي، هويت يكي از سارقان را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضايي در يک اقدام غافلگيرانه وي را دستگير و در بازرسي از منزل متهم يک دستگاه خودروي پژو 206 مسروقه را کشف و ضبط کردند.
سيدحقيقي با اشاره به اعتراف متهم به سرقت مسلحانه طلافروشي با همدستي 3نفر، عنوان کرد:سارق دستگيرشده جهت سير مراحل قانوني راهي مراجع قضايي شد و تلاش براي دستگيري ساير همدستان وي ادامه دارد.
 
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
محمدباوی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
0
2
درود بر نیروی انتظامی امیدوارم به شدت با این مجرمان برخورد شود ودرهمان محل جرم که در کیان است بصورت علنی اعدام شوند
:
:
:
آخرین اخبار