تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۳۵۸۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هفته سی‌ودوم لالیگا
پیروزی رئال و بارسا در آستانه لیگ قهرمانان
هفته سی‌ودوم لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا با پیروزی صدرنشینان جدول رده‌بندی در آستانه جدال‌های اروپایی‌ آنها در لیگ قهرمانان ادامه پیدا کرد.
در ادامه بازی‌های هفته سی‌ودوم لالیگا شب گذشته (شنبه) 4 دیدار برگزار شد که طی آنها 2 نماینده اسپانیا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برابر رقبای خود به برتری رسیدند. نتایج و جزئیات کامل و جدول رده بندی لالیگا را در اینجا بینید.

در ورزشگاه نیوکمپ، بارسلونای صدرنشین به سختی از سد میهمان خود لوانته گذشت. در این بازی داوید ویا در دقیقه 17 یک پنالتی را به هدر داد اما 6 دقیقه مانده به پایان بازی سسک فابرگاس با گلی که به ثمر رساند نگذاشت روحیه آبی‌واناری‌ها در‌ آستانه دیدار رفت برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تحت‌تاثیر قرار بگیرد. بارسلونا با این پیروزی 84 امتیازی و یک گام دیگر به سوی کسب عنوان قهرمانی لالیگا نزدیک‌تر شد.

2 ساعت پیش از این بازی رئال مادرید نیز در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برابر رئال بتیس به میدان رفت و در پایان میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. مسعود اوزیل 2 بار در دقایق 45 و 90 و کریم بنزما یک بار در دقیقه 57 برای کهکشانی‌ها گلزنی کردند و تک گل بتیس را هم خورخه مولینا در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی زد. با 3 امتیاز این بازی رئال مادرید 71 امتیازی شد تا با افزایش اختلاف با اتلتیکو مادرید به 6 امتیاز جای پای خود در رده دوم جدول را محکم‌تر کند.

در 2 بازی دیگری که شب گذشته برگزار شد نتایج زیر رقم خورد:

گرانادا یک - وایادولید یک
گل‌ها: یوسف العربی (73) برای گرانادا و پاتریک ابرت (58) برای وایادولید

والنسیا 5 - مالاگا یک
گل‌ها: دانیل پارخو (25)، روبرتو سولدادو (28 و 30 - پنالتی)، سرخیو کانالس (31) و اور بانگا (56) برای والنسیا و ژولیو باپتیستا دقیقه (45) برای وایادولید

:
:
:
آخرین اخبار