تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۳۵۹۴۰
تعداد نظرات: ۳۸ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابهام در مبلغ ثبت‌نام مسکن مهر پردیس

طی دو هفته گذشته ثبت‌نام بیش از 20 هزار متقاضی مسکن مهر پردیس به دلیل واریز نکردن حداقل مبلغ پرداختی متوقف شد و مهلت دو هفته‌ای برای واریز حداقل مبلغ (پنج میلیون تومان) داده شد اما سایت شرکت عمران پردیس حداقل مبلغ پرداختی تا اردیبشهت ماه را برای برخی پرو‌ژه‌ها 14میلیون تومان اعلام کرده است.

در حالی که مبلغ اعلام شده از سوی مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، پنج میلیون تومان بود، اطلاعیه‌ی این شرکت در سایت نشان از واریز 14 میلیون تومانی برای از سرگیری ثبت‌نام متقاضیان مسکن مهر این شهر دارد.

هنوز مدیر عامل شرکت عمران شهر پردیس درباره این تضاد قیمیتی در برخی پروژه‌ها توضیحی نداده است.

در اطلاعیه مندرج در سایت شرکت عمران پردیس آمده است:"با توجه به درخواست و مراجعات مکرر متقاضیان مسکن مهر شهر جدید پردیس و حذف متقاضیانی که به موقع اقساط سهم آورده مسکن مهر خود را در پروژه‌های دره‌بهشت (فاز 8)، دره آرا (فاز 11) و انجمن انبوه‌سازان (فاز 5) واریز نکرده‌ بودند، فرصت مجدد برای تکیمل مبلغ پرداختی آنها داده شده است. هرچند که این فرصت قبلا در بهمن و اسفند سال 91 به آن‌ها داده شده بود".

بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان فاز 11 (کوزو) باید حداقل 140 میلیون ریال تا پایان اردیبهشت ماه جاری به حساب متمرکز بانک مسکن خود واریز کنند. همچنین متقاضیان دره‌بهشت( فاز 8) باید حداقل 200 میلیون ریال تا پایان اردیبهشت ماه 92 به حساب متمرکز بانک مسکن خود واریزکرده و متقاضیان انجمن انبوه‌سازان( فاز 5) باید حداقل 160 میلیون ریال تا پایان اردیبهشت ماه به حساب متمرکز بانک مسکن خود واریز کنند.

بر اساس اعلام سایت شرکت عمران شهر جدید پردیس، کلیه متقاضیان نام برده با به‌روزسازی تاریخ ثبت سامانه، یکم خرداد ماه به سیستم سامانه مسکن مهر کشور برگشت داده می‌شوند.

الویت‌بندی متقاضیان برای دعوت عقد قرارداد پیش‌فروش، متناسب با زمان ثبت‌نام و نحوه واریز اقساط سهم آورده است.

مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳۸
مجید
|
Germany
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۹
0
10
ابهامات زیادی در خصوص نحوه افزایش قیمت مسکن مهر پردیس وجود دارد که لازم است مسوولان بدون پرداختن به مسایل حاشیه ای وارد ریز مسایل شوند و پاسخ دهند که یک واحد در مرحله سفت کاری چگونه افزایش متراژ پیدا کرده است؟
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
0
7
سلام

مسکن مهر پردیس مخاطبش 80 هزار خانوار است، خانواده هایی که همه چشم انتظار مسکن است. همه اشان هم مستاجر هستند .

سوال من این است: توی حساب من 20 میلبون پول است اما نمیدونم چرا ازش برداشت نمیشه و خرید نمیشه که گرانی به مسکن نخوره و کار انجام بشود.

مسئولین به ما و در محضر خدا قول 18 ماهه داده اند اما پیشرفت پروژه ها گویای این نیست که بتوانند 18 ماهه به سر رسید برسند.

خواهش میکنم از مسوولین که برای جلوگیری از فساد به بنگاههای آنجا سرکشی کنند و امتیاز کسایی که میفروشند و بنگاه دار هارا باطل کنند.

جلوی درب ورودی شرکت عمران پر شده از دلال خرید و فروش امتیاز و حتی روزنامه ها

خواهشمندم پیگیر باشید و سربالی از پردیس گزارش بگیرید.

مسئولین پردیس اطلاع رسانی خوب و با ارزشی از روند پبشرفت مسکن مهر پردیس ارائه نمی دهند و تکراری صحبت می کنند.
نادر
|
United States of America
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
0
5
جون مادرتون مردم سر کار نذارید /از سر و ته کار نزنید /1001 رییس شده مسکن مهر خلاصه نفهمیدیم کی راست میگه
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۱
0
10
با سلام. بنده در فاز 5 پردیس ثبت نام کردم و قرار این بود که تا آخر شهریور 92 این واحد ها رو تحویل بدن. حالا من هفته قبل با هزار امید و ارزو با خانومم برای دیدن این فاز به پردیس رفتم ولی با دیدن اون نزدیک بود سکته کنیم. من تا همین الان هم که دارم این پیام رو می دم حال خیلی بدی دارم. باورتون نمیشه، این فاز هنوز در مرحله فوندانسیون اولیه است و برای دلخوشی اعضا فقط چند تا ساختمان رو تا 3 طبقه بالا بردن . این وضعیت و تلاش دوستان در هیچ جای دنیا نظیر نداره. فقط دارن از ما پول میگیرن . آخه من بدبخت که برای تحویل خونم تا اخر تابستون برتامه ریزی زندگیم رو کرده بودم چه خاکی به سرم بریزم. آخه اینهمه پولی که با هزار بدبختی و منت به حسابشون ریختیم کجاست چرا به پیمانکار نمی دن. یکی به داد ما برسه. چرا روی حرف خودتون نیستین؟ چرا قیمت ها هر روز بالاتر میره؟چرا متقاضیای فاز5 ساکتن؟ نکنه بیخیال بشید.
موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
7
سلام من فاز 5 ثبت نام کردم 27 میلیون تا آخر اردیبهشت واریز کردم که همشم قرض کردم ولی هیچ خبری از فاز 5 نیست تورو خدا به داد ما برسید ما مستاجریم هزارتا بدبختی داریم غصه مسکن مهرم اومده روش
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۱
0
5
سلام مافاز 5 ثبت نام کردیم 27 میلیون واریز کردیم توی جدول آوردمون ثبت نشده که باید پول اضافه واریز کنیم صحت اینکه میگن 5میلیون اضافه شده رو باید از کجاپیگیری کنیم توروخدا انقد قیمتارو بالا نبرید به خدا همینی که جور کردیم همش قرض کردیم اگه انقد پول داشتیم که اصلا مسکن مهر ثبت نام نمیکردیم که به نظر میاد هیچ مسئولی نداره که جوابگو باشه تازه شنیدیم که فاز 5 اصلا پیشرفت نداره تورو خدا به داد ما برسین ما مستاجریم قراردادمون داره تموم میشه دلمون خوش بود که تا شهریور خونه رو بهمون تحویل میدن
بابک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
0
7
ایا ما باید باز برای فاز 5 3000 میلیون تومان بریزیم
مرادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
1
2
بابا از آبان 91 که ثبت نام کردیم گفتن 18 ماه این کجاش میشه شهریور 92 ، میشه اردیبهشت 93 شماها برنامه ریزیتون اشتباه بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۱
0
5
هر روز میان یه قیمتی برای مسکن مهر پردیس تعیین میکنن
اواخر سال گذشته 8 میلیون به پروژه فاز 11 اضافه کردن گویا به مضاقشان خوش اومده باز صحبت از 8 میلیون دیگه میکنن
این دیگه چه جور مسکن مهری بود
تو رو خدا به دادمون برسید از کجا بیاریم؟؟؟
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
0
5
سلام. من فاز 11 ثبت نام کردم و برای جور کردن پول مسکن مهر با همسر قید جشن عروسی و اینچیزا رو زدیم و عروسی نگرفتیم ولی متاسفانه قیمتا هر روز داره بالا میره آخه نامردا حالا که دلار اومده پائین قیمت مصالح و خونه که تو تهران اومده پائین و همچنان داره میاد پائین چرا باز گرون کردین . بابا من الان 6 ماه حقوق نگرفتم از کجا بیارم 8 میلیون ازرایش قیمت دادین برا فاز 11 ندارم بابا به خدا یا میرم دزدی یا انصراف میدم. مثلاً مملکتمون اسلامیه ولی متاسفانه دولت خون مردما کرده تو شیشه. ( خدایی کدوم یکی از پسر وزرا یا هر مقام دولتی نگرانیه خونه داره؟)
ناشناس
|
Australia
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
0
1
واقعامتاسفم به این همه... وبی برنامگی.امیدوارم دولت امیدبه دادمان برسدمن که 8میلیون اضافه ندارم بدم.
رضایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۵
0
2
من باقرض و وام و فروش چنتا النگوی همسرم مبلغ قبلی رو جور کردم دیگه ندارم . انصراف میدم. بخوره توسرتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
0
0
بابااینهاچرتوپرته . خودشون روسرکارگذاشتن .بایدفلان تومان بدهیدوگرنه حذف میشد به جهنم که حذف میشیم انگارتوجردن دارندبه ماخونه میدن که منت میگذارند .اینهابه حرف وزیرراه وشهرسازی ( نیکزاد) این مملکت اعتنا نمی کنند دیگه چه توقعی دارید خونه شون هم توسرشون بخوره .
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
0
5
من فاز 8 ثبت نام کردم با بدبختی پول جور کردم ریختم حالا که 32 میلیون تومن و ریختم باز می گن باید 4 میلیون تومن دیگه بریزی تا تازه برسی به مرحله انتخاب واحد بابا دزدی هم بنکنیم نمی تونیم تو این 1 سال 36 میلیون ردیف کنیم تورو خدا مسئولین پیگیری کنن. یعنی واقعا مسکن مهر پردیسه یا قیطریه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۷
1
3
سلام علیکم. اینجانب ..... یکی ازده هزار متقاضی ثبت نام کننده پروژه فاز 5 مسکن مهر پردیس که بواسطه بی برنامگی پیمانکاران هم اکنون بیش از نه ماه است سرگردان و بلاتکلیف می باشم و در طول این نه ماه به اندازه یک مثنوی حرفهای ضد و نقیض از زبان مسئولین شنیده ام که مستندات همگی در آرشیو روزنامه ها و خبرگزاریها موجود میباشد. در اینجا مواردی را جهت استحضار و درج در آن روزنامه وزین و پیگیری موارد اعلام میدارم: 1- شرکت عمران پردیس درحالی اطلاعیه شماره 13 خود را مبنی بر واریز بیش از 90% سهم آورده متقاضی(30 میلیون تومان) در سایت رسمی خود منتشر کرده که از حساب متقاضیان فاز 5 بیش از 20% برداشت نشده است ، و سهم آورده متقاضیان بلااستفاده در حساب ها مانده است و از طرفی روند اجرای پروژه فاز 5 توسط شرکت انبوه سازان که سابقه خوبی در اجرای فاز 9 نداشته، بسیار کند می باشد لذا این نگرانی در بین متقاضیان بوجود آمده که این کم کاری باعث از دست دادن زمان، بالا رفتن قیمت مصالح و متعاقب آن بالا بردن سهم آورده متقاضی شود. 2- مسئولین شرکت انبوه سازان، دلیل کندی عملیات ساخت و ساز در این پروژه را شرایط سخت زمین و سنگلاخی بودن آن عنوان کرده اند. در این صورت قدر مسلم برای تحویل به موقع واحدهای فاز 5 نیاز به بکارگیری ماشین آلات، پیمانکاران و کارگران مضاعف می باشد در صورتی که کم کارترین پروژه فاز 5 می باشد و ضمناً سنگی بودن زمین در فاز 11 هم بوده است اما هیچ خللی در روند اجراء توسط پیمانکار خارجی بوجود نیامده است. 3- نامشخص بودن زمان تحویل واحدهای فاز 5 و وجود ابهام در روند ساخت و ساز آن، موجب سردرگمی متقاضیان و به نتیجه نرسیدن برنامه ریزی های صورت گرفته توسط ایشان گردیده است به نحوی که بسیاری از ثبت نام کنندگان این پروژه که با بازپس گیری مبالغ پرداخت شده جهت رهن منازل اجاره ای خود، از آن برای پرداخت اقساط اولیه مسکن مهر استفاده نموده اند در حال حاضر در وضعیت بسیار نامناسبی به سر می برند. با توجه به موارد بالا اینجانب ، به نمایندگی از کلیه متقاضیان و ثبت نام کنندگان این پروژه، ضمن اعلام اعتراض خود به نحوه اجرا و روند بسیار کند و نامناسب عملیات ساخت و ساز در این پروژه و عدم جدیت در پیگیری مشکلات توسط شرکت انبوه سازان اعلام می داریم و از آن خبرگزاری، صمیمانه تقاضا داریم، با پیگیری و
فریاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۷
0
3
واقعا متاسفام ! گناه بیشتر مفسده هایی که الان تو جامعه است به پای مسئولانست ! این بود تسهیلاتتون برای ازدواج آسان؟ من و همسرم هر دو مون داریم کار می کنیم ، هر چی درآمد داشتیم دادیم واسه مسکن مهر به این امید که حداقل خونه دار شیم ، اما الان هیچی نداریم ، چرا قول الکی می دید؟ چرا با اعصاب جوونا بازی می کنید؟ دولتها فقط با شعار می آن و می رن هیچ کاری هم واسه ملت بیچاره نمی کنن! دیگه به هیچکدومشون اعتماد ندارم.................
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
0
0
من برج 10 سال 91 واسه فاز 8 پبت نام کردم اما پول نریختم چون پشیمون شدم الا که 8 ماه حدودا گذشته باهام تماس گرفتن تا آخر شهریور فرصت داری پول واریز کنی منم 20میلیون واریز کردم تورو خدا کلاه برداری نباشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بچه تهرون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۴
0
2
من هم فاز 5 پردیس ثبت نام کردم تمام درخواستها رو برای واریز وجوه اجرا کردم و پیشرفت کار فقط 10 درصد اعلام شده ، ظاهرا پیمانکار انبوه سازان و بانک و شرکت عمران با هم تبانی کردن تا مردم رو رسما بدبخت کنند . اگر اجاره ها زیاد بشه همه بیچاره میشیم امسال...
بلاتکلیف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
1
3
من سی میلیون ریختم از آخرین پولی که ریختم سه ماه گذشته ولی برای انتخاب واحد خبرمون نکردن تکلیف مارو روشن کنن دیگه چرا هیچ کاری نمیکنن
123
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
0
1
با سلام یک سوال دارم و این است که هزینه ساخت متری چقدر است که افزایش قیمت مطرح شده است دولت مگر هزینه زمین می دهد که قیمت بالا رفته است اگه بنده سال 91 مبلغ 30میلیون تومان پرداخت کرده ام ارزش پولم چقدر بوده است اما حالا چقدر است و اینکه ایا بانک مسکن که الان به این پولم همین مبلغ ناچیز را سود می دهد ایا در اخر سود وام را به همین نسبت محاسبه می نماید و از همه مهمتر اینکه ایا دراین حکومت اسلامی با مردم نیز با منش اسلامی و بدون مردم ازاری برخورد می شود به خدا قسم این کسانی که ثبت نام کرده اند اگه توان داشتند مسکن مهر ثبت نام نمی کردند بسه این همه ..
ليلا
|
Denmark
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۲
0
0
آيا كسي از شما ها اطلاع داره برأي تعيين واحد فاز ١١ چند مليون بايد به حساب شون بريزيم . من تا حالا 21 ريختم ولي هنوز انتخاب واحد نكرديم !!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
0
0
از مسوولین محترم تقاضا دارم به مشکلات مردمی که در فاز 5 ثبت نام کرده اند برسید واقعا در شان دولت تدبیر وامید نیست که این مردم جلوی مجلس تجمع اعتراز آمیز برگذار کنند.امیدوارم هر جه زودتر مشکلات مردم حل شود.با تشکر از مسولینی که به فکر مردمند
حسن
|
Finland
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۵
0
0
ما هم یکی از متقضیان بدبخت فاز 5 هستیم بدون هیچ تاخیری تمام اقساط رو با کلی قرض پرداخت کردیم پس چی شد؟ یکی نیست صدای ما رو بشنوه؟مگه نگفتن 18 ماهه؟
fatemeh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
0
0
من هم فاز 8 ثبت نام کردم تا الان 32ملیون ریختیم ولی هنوز انتخاب واحد نکردیم گفتن برای پارکینگ یه مبلغی اضافه شده باید 36ملیون دیگه بریزید.2سال زندگیم عقب افتاد اخرش هم باید برم مستاجری/آخه یکی نیست بگه اگه انقدر پول داشتم چرا میرفتم پردیس تهران میخریدم دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
0
0
جون مادتون تکلیف ما رو روشن کنید چقدر دیگه باید برای فاز 8بریزیم تا انتخاب واحد کنیم
دیهیم جو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
0
1
ب قرآن مجید من و همسرم سه ماه ک ازدواج کردیم
هرچی طلا داشتیم و خرج عروسی رو گذاشتیم پای مسکن مهر از طرفی ام چون خانوادم قبول نمیکردن بیش از این نامزد بمونیم ب خداوندی خدا از بی پولی اومدیم ی زیر زمین گرفتیم ک پول پیش ازمون نخوان و فقط اجاره بدیم
تازه قسط اخر مسکن مهر مونم ک مونده رفتیم از یکی ازین بانک های ب اصطلاح اسلامی وام بگیریم طرف میگه اگه پونزده تومن وام بگیری باید سی تومن برگردونی آخه بابا انصافتونو شکر یکی پیدا نمیشه این بی در و پیکری مملکت مارو جمع کنه ب خدا مردم بدبختر از از این حرفان ک شما فکر میکنید بس دیگه این همه فشار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
0
0
منهم یک زن سرپرست خانوار هستم باداشتن دو جوان ومستاجر در آپارتمان 40 متری با داشتن دو جوان و داشتن عروس که با هزار بدبختی پول جور کردم وبحساب انبوه سازان فاز 5 ریختم کم متاسفانه چند روز پیش که با هزران امید وآرزو آمدیم و هیچ ندیدیم خدا وکیلی این مسلمونیه که من اونجا از پا افتادم وبسرم کوبیدم که باید چه خاکی برسرم بریزم آیا فریاد رسی هست فقط بجدم خانم فاطمه زهرا واگذار میکنم وخداوند داد مظلوم را از ظالم بگیرد شما بگویید من لی سرپرست با دو جوانی که باید ازدواج کنن وموقعیتش را ندارن چه کنم ... فقط آه میکشم و میگم خدااااااااااااا چ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
0
0
منهم یک زن سرپرست خانوار هستم باداشتن دو جوان ومستاجر در آپارتمان 40 متری با داشتن دو جوان و داشتن عروس که با هزار بدبختی پول جور کردم وبحساب انبوه سازان فاز 5 ریختم کم متاسفانه چند روز پیش که با هزران امید وآرزو آمدیم و هیچ ندیدیم خدا وکیلی این مسلمونیه که من اونجا از پا افتادم وبسرم کوبیدم که باید چه خاکی برسرم بریزم آیا فریاد رسی هست فقط بجدم خانم فاطمه زهرا واگذار میکنم وخداوند داد مظلوم را از ظالم بگیرد شما بگویید من لی سرپرست با دو جوانی که باید ازدواج کنن وموقعیتش را ندارن چه کنم ... فقط آه میکشم و میگم خدااااااااااااا چ
جواد پارساجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
0
0
اساتیدمحترم برای من دعوت نامه اومده برای انتخاب واحد فاز5لطفا اگرکسی میدونه راهنمایی کنه کدوم واحد وطبقه بهتره وچند وقت بعدازقرارداد تحویل میدن
جواد پارساجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۰
0
0
اساتیدمحترم برای من دعوت نامه اومده برای انتخاب واحد فاز5لطفا اگرکسی میدونه راهنمایی کنه کدوم واحد وطبقه بهتره وچند وقت بعدازقرارداد تحویل میدن
بی نشانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
0
0
ما تا حالا 27میلیون ریختیم.االان چقدر دیگه بریزیم به حساب تا قصر برای پیری مون تحویل بگیریم!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
1
0
بشین تا تحویل بدن
خوش باور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
0
0
جای کلاه+عبا+گذاشتن+سرمون+باشیب ملایم+
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۳
0
0
منم نظرم اینه که بشین تا بدن
عين اللهي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
0
سلام
امروز جمعه ٢٨ آذر سال ٩٣
اسفند ٩٢ اقدام به خريد فاز ١١ كرديم تا امروز واريزي ٢٦ ميليون و ٥٠٠ بوده،كه به تازگي ١٢ ميليون ديگه تا پايان سال ٩٣بايد واريز كنيم
مي خوام بدونم تا كي،چقدر ديگه بايد واريز كنيم در ضمن هنوز نه دعوتنامه اي اومده نه انتخاب واحدي كرديم فقط واريز مي كنيم
اصلاً كجا بايد شكايت كنيم اعتراض كنيم
خواهشمنديم تكليفمونو بگيد بدونيم
با تشكر
متقاضی گرفتار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
0
فقط خدا ازتون نگذره هرکی باعث تاخیر تحویل مسکن مهر شده رو گرفتار بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
0
0
ما که دیگه پول نداریم چه کار کنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
0
0
فقط میگم الهی خدا گرفتارتون کنه که اینطوری مارو گرفتار کردین با این مسکن مهرتون .با دوتا بچه کوچیک بیچاره شدیم تا تونستیم ۳۰میلیون جور کنیم بریزیم تازه ی پراید هم داشتیم که روش خیلی حساب کرده بودیم ک اون هم دزد برد
خوااااااهشا یکم مسئولیت پذیر باشید فقط به فکر خودتون بچه هاتون نباشیدآخه گناه ما چیه که هیچ جوره پشتوانه نداریم
:
:
:
آخرین اخبار