تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۳۶۰۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگيري سارقان مسلح ۷۰ كيلو طلا در اصفهان
چهار عضو شكبه سارقان مسلحي كه متهم هستند در جريان چهارعمليات جداگانه بين سال‌هاي 81 تا 87 در مسير حركت زرگرها با تيراندازي و ايجاد وحشت عمومي 70 كيلو طلا سرقت كرده‌اند، دستگير شدند.

فرمانده انتظامي استان اصفهان در توضيح خبر گفت: كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان در جريان تحقيقات پليسي متوجه شدند اعضاي اين شبكه به سركردگي مردي به نام محمدحسين، دست به ارتكاب سرقت‌ها زده‌اند.

سردار آقاخاني ادامه داد: تجسس‌هاي مأموران پليس نشان داد متهمان در كرمان، بندرعباس و اصفهان تردد مي‌كنند. بررسي‌هاي بيشتر نشان داد دو عضو اين شبكه به نام هاي علي- آ و غلامرضا- م به اتهام ديگري در كرمان دستگير و به حبس محكوم شده‌اند. بنابراين تيمي از مأموران پليس آگاهي اصفهان راهي كرمان شدند و متهمان را به اصفهان منتقل كردند.

متهمان در جريان بازجويي‌هاي فني پليس به سرقت‌هاي مسلحانه اقرار كردند و محمدحسين را به عنوان سركرده و مجتبي را به عنوان عضو ديگر باند به پليس معرفي كردند. بعد از به دست آمدن نشاني متهمان، آنها نيز در جريان عمليات‌هاي پليس بازداشت شدند و به جرم خودشان اقرار كردند.

متهمان به پليس گفتند اواخر سال گذشته نيز هشت كيلو طلا در مسير تهران - قم به سرقت برده‌اند. وي افزود: با اعتراف متهمان به سرقت مسلحانه مغازه طلافروشي در اصفهان و مسيرهاي منتهي به اصفهان، اعضاي باند با تشكيل پرونده به مراجع قضايي تحويل داده شدند.

منبع/ روزنامه جوان
برچسب ها: سارقان مسلح ، طلا ، اصفهان
:
:
:
آخرین اخبار