تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۳۶۵۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیشه حاج منعم شوشتر ایمن‌سازی می‌شود

شهردار شوشتر گفت: بیشه حاج منعم شهرستان شوشتر برای جلوگیری از اتفاقات آتی و حوادث آتش‌سوزی ایمن‌سازی می‌شود.

آرش دُر اظهار کرد: بیشه حاج منعم شهرستان شوشتر به دلیل دارا بودن برخی فاکتورها شرایط مستعدی برای حریق دارد که در تلاش هستیم تا این شرایط را از بین ببریم و وضعیت را به حالت ایمن درآوریم تا از بروز مشکلات آتی در این منطقه جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته در این خصوص، افزود: قرار شده است که برای جلوگیری از سرایت حریق از این بیشه به اراضی جنب، شیارهای عمیق و عریضی در اطراف این بیشه حفر شود تا از سرایت حریق به مناطق دیگر جلوگیری شود.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه خشکی پوشش‌ گیاهی در این بیشه عامل اساسی بروز این حوادث است، گفت: برای رفع خشکی در این منطقه نمی‌توان اقدامی کرد ولی باید برای رفع مشکلات و خطرات در این بیشه چاره‌ای اندیشید که در تلاش هستیم تا در روزهای آینده این بیشه را به منطقه‌ای امن تبدیل کنیم.

وی با اشاره به اینکه رفع معضلات در این بیشه بسیار ضروری‌ است، خاطرنشان کرد: کارشناسان آتش‌نشانی شوشتر برای بررسی بیشتر منطقه امروز به بیشه حاج منعم اعزام شده‌اند و قرار است در اسرع وقت طرح کارشناسی برای ایمن‌سازی و رفع خطر این منطقه ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته به دلیل نامعلومی بیشه حاج منعم شهرستان شوشتر طعمه حریق شد و با تلاش بیش از سه ساعت تیم‌های اعزامی آتش‌نشانی شوشتر به منطقه این آتش مهار شد.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
0
1
آقاي شهردار
سلام
امسال پيگيري كنيد مسقف كردن خيابان به جايي برسد
چند سال است يك مشت تير آهن علم شده و رفته اند و چهره فرتوت شوشتر بسيار زشت تر شده همت كنيد و كار را به نتيجه برسانيد تا يادگاري از شما تا سالها در ذهن مردم شوشتر بماند

در ضمن پارك جزيره هم چند تابلو براي تشويق مردم به نريختن زباله در طبيعت و رودخانه نياز دارد
اگر همت كنيد و چراغهاي سوخته پارك جزيره هم تعويض بشن ممنون ميشيم
باز هم تشكر
:
:
:
آخرین اخبار