تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۳۸۷۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تشکیل ستادپیشگیری ازتخلفات انتخاباتی‌آبادان
رییس دادگستری آبادان از تشکیل ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

نعمت اله بهروزی افزود: در این ستاد دادستان، رییس دادگستری، قضات ویژه رسیدگی به تخلفات، اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، سپاه و فرمانداری عضویت دارند.

وی اظهار داشت: ستاد مزبور به منظور جلوگیری از مسایل و اقداماتی که ممکن است سبب دامن زدن به تخلفات انتخاباتی شود، تشکیل شده است.

رییس ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی آبادان گفت: تمامی موارد احتمالی دخیل در امر بروز تخلفات در ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی مطرح و برای آن راهکارهای مناسب ارایه می شود.

بهروزی به موارد قابل پیگیری در سطح شهرستانی و استان انجام می گیرد اشاره کرد و افزود: جلسات توجیهی برای تمامی کاندیدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.

وی از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در دادگستری شهرستان آبادان خبر داد و اظهار داشت: هیچ تخلف انتخاباتی تا به امروز در زمینه تبلیغات زودهنگام کاندیداها در آبادان گزارش نشده است.

بهروزی افزود: در زمان برگزاری انتخابات یک سری مسایل چون باقی ماندن عکس برخی نامزدها در اطراف حوزه های انتخاباتی رخ می دهد که به عنوان تخلفات انتخاباتی به شمار می روند این موارد به صورت موردی و آنی است که توسط نیروهای انتظامی، سپاه و ناظران گزارش می شود و ما نیز با آنها برخورد می کنیم.

وی خواستار همکاری تمامی کاندیداها و هواداران آنها با این ستاد شد.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: انتخابات1392 ، شورا1392
:
:
:
آخرین اخبار