تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۳۹۴۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعیت استخدام در نیروی دریایی ارتش
فرمانده نیروی دریایی ارتش در سفر یک روزه خود به بوشهر علاوه بر دیدار با کارکنان منطقه دوم نیروی دریایی از بخش‌های مختلف منطقه دوم نیروی دریایی ارتش در بوشهر بازدید کرد.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری صبح روز گذشته وارد بوشهر شد و مورد استقبال فرماندهان نیروی دریایی در بوشهر قرار گرفت.
 
بازدید از منطقه دوم نیروی دریایی ارتش و دیدار با کارکنان این نیرو در بوشهر و بازدید از جزیره خارک و نشست خبری با خبرنگاران بوشهری از دیگر برنامه‌های فرمانده نیروی دریایی ارتش در سفر یک روزه به بوشهر بود.
 
هماهنگی کامل نیروی دریایی ارتش و سپاه
 
سیاری در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد ارتباط کاری نیروی دریایی سپاه و ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش و سپاه کاملا هماهنگ هستند و در دریا این دو نیرو را لازم و ملزوم همدیگر می‌دانیم.
 
وی افزود: با نیروی دریایی سپاه هماهنگی‌های آموزشی، اطلاعاتی و عملیاتی داریم و در مقابله با تهدیدها هماهنگ هستیم.
 
پایگاه نیروی دریایی بوشهر در محل فعلی می‌ماند
 
وی در پاسخ به سوالاتی در مورد احتمال جابه‌جایی پایگاه نیروی دریایی بوشهر از شهر بوشهر گفت: پایگاه نیروی دریایی بوشهر در محل فعلی مستقر است، اما آنچه می‌توانیم برای کمک به شهر بوشهر انجام داده و این کمک‌ها را ادامه می‌دهیم.
 
سیاری گفت: نیروی دریایی ارتش رزمایش‌های مختلفی برگزار می‌کند و امسال هم رزمایش ولایت را در دستور کار داریم، اما زمان و تصمیم اجرای آن به نظر مقامات بالاتر دارد.
 
هر جا آب‌های آزاد باشد حق دریانوردی داریم
 
فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین گفت: در حوزه ماموریت و مسئولیت خود همواره حضور داریم و هر جا آب‌های آزاد باشد، حق دریانوردی داریم.
 
سیاری اضافه کرد: برنامه‌ها و طرح‌های نظامی برای دفاع از کیان جمهوری اسلامی داریم و در منطقه حرف اول را می‌زنیم و به دنبال این هستیم که توانمندی خود را بالا ببریم.
 
وضعیت استخدام در نیروی دریایی ارتش
 
سیاری گفت: موضوع استخدام در نیروی دریایی ارتش با طی مراحل مختلفی انجام می‌شود و پس از انجام تحقیقات و مصاحبه‌های مختلف افراد برای طی آموزش‌های رزمی به دانشگاه افسری در نوشهر فراخوانده می‌شوند و 4 سال دوره آموزشی را می‌گذرانند.
 
وی در مورد اهداف سفر به بوشهر بیان کرد: این  سفر با هدف دیدار ابتدای سال با پرسنل نیروی دریایی ارتش در بوشهر و تبیین فرمایشات نوروزی مقام معظم رهبری انجام شد.
 
سیاری گفت: در این سفر برنامه‌های آتی را تبیین کرده و بازدیدی هم از اماکن مختلف نیروی دریایی و جزیره خارک داشتیم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۶
0
1
اینجانب مصطفی سلحشور هستم دارای سه سال سابقه کار ومدرک کاردانی ودارای 10سال سابقه بسیج یکی از افتخاراتم استخدام در نیروی دریایی هستم.....................
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
0
1
سلام و خستھ نباشی خدمت شما از سایت شما خیلی خوشم امدھ ببخشید سوالی از شمادارم آستخدام نيرودرياي چه ز ماني دارد؟
:
:
:
آخرین اخبار