تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۳۹۶۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از گذشت 30 سال از فتح خرمشهر سخنان این مسئول خوزستانی را بخوانید و قضاوت کنید
معاون استاندار: خرمشهر نبايد به شكل مخروبه باقی بماند!
اخیرا صحبت هایی از سوی برخی مسئولین خوزستان به مناسبت های مختلف ایراد می شود که خواننده از سخنان آنها این برداشت را می کند که گویی از مسئولین استان باید تنها افعال "باید بشود" و "نباید بشود" را شنید و مجری را باید در جای دیگری جستجو کرد...
معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان گفت: در شهرهاي مناطق جنگي كه آثار دوران جنگ در آنها باقي مانده، معمولا محدوده‌اي از شهر به عنوان نماد مقاومت، جنگ و پيروزي حفظ شده و آثار تخريب‌هاي جنگ در ساير نقاط بازسازي مي‌شود و خرمشهر نيز مانند ديگر شهرهاي جنگي دنيا نيازي نيست به شكل مخروبه باقي بماند.
 
به گزارش ایسنا، سيدكريم حسيني اظهار كرد: هماهنگي اجراي برنامه‌هاي بزرگداشت سالروز آزادسازي خرمشهر از حدود يك ماه گذشته آغاز شده است و براي برگزاري مراسم مختلف در اين شهرستان نيز ستاد شهرستاني تشكيل شده است.
 
وي افزود: جشنواره تئاتر مقاومت از سوم خرداد در اين شهرستان آغاز به كار مي‌كند و ديگر برنامه‌هاي شاد و بانشاط به مدت سه شب با حضور مسئولان كشوري در اين شهرستان اجرا مي‌شود.
 
حسيني گفت: خرمشهر نماد مقاومت است و نامگذاري يك روز با عنوان خرمشهر در تقويم ملي اهميت بسياري دارد. همچنين حضور مسئولان كشوري و اجراي برنامه‌هاي ملي كمك مي‌كند كه نام خرمشهر و مقاومت خرمشهر در اين روزها مطرح شود.
 
معاون سياسي اجتماعي استانداري خوزستان تصريح كرد: عمليات آزادسازي خرمشهر نماد پيروزي جمهوري اسلامي در دفاع مقدس و اشغال و آزادسازي خرمشهر، نماد مقاومت ملي است.
 
وي تصريح كرد: البته باقي ماندن شهر با همان خرابي‌هاي جنگ ضرورت ندارد و اين شهر به شكل ديگري هم مي‌تواند نماد مقاومت باشد.

اخیرا صحبت هایی از سوی برخی مسئولین خوزستان به مناسبت های مختلف ایراد می شود که خواننده از سخنان آنها این برداشت را می کند که گویی از مسئولین استان باید تنها افعال "باید بشود" و "نباید بشود" را شنید و مجری را باید در جای دیگری جستجو کرد.
این در حالی است که در آستانه پایان دولت دهم مسئولین استان باید در موضع پاسخگویی برآیند و بگویند که چه در استان انجام داده اند و چرا برخی کارها را انجام نداده اند. به عنوان مثال از این مسئول استانی توقع می رود که بجای این نباید گفتن به شهروندان خوزستانی توضیح دهد که چرا خرمشهر پس از 30 سال همچنان مخروبه است. گرچه ممکن است در دولت دهم این گفتمان کمی نا آشنا باشد.


مرجع / ایسنا
برچسب ها: خرمشهر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
صادق
|
Syrian Arab Republic
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۱
1
1
تا حالا ... اواخر دولت شد و کی بود کی بود من نبودم راه افتاد . همیشه قصه این بوده
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۰
0
0
وقتی مصداق بارز تصدی پستها در استانداری میزان اطاعت از ما فوق باشد بهتر ازین نیست انصافاً هر کس دیگری که استانداری رو با پادگان اشتباه گرفته بود اومد خراب کرد تا آباد این آقا که نوچه اون آقاست نباید بهتر از اون عمل کنه تعجب آور نیست این آقا به قوم خودش هم رحم نکرده چه برسه ..............
:
:
:
آخرین اخبار